כפילים

ישנם אנשים שיכולים בלי מאמץ רב לשמש כפילים של אנשים מפורסמים.אני ניתקל בהם במיסגרת עבודתי כנותן שירות .מדהים עד כמה הם דומים למקור והם מודעים לכך עד כדי כך שהם נכנסים ממש לדמות המפורסמת.למשל לקוח שדומה לראש עירית באר שבע רוביק דנילוביץ.כשהוא בא אני קורא לו רוביק והוא ישר מחזיר לי ב שלום אריק כי אני כידוע מזכיר את אריק איינשטיין ואז מדברים כמובן על באר שבע ואם ישנם לקוחות שממתינים לשירות אני דואג כמובן לעדכן אותם שזה כבוד גדול לשרת את ראש עירית באר שבע ושימתינו בסבלנות לתורם והוא זורם ונהנה מהמעמד ביחוד כשיש כאלה שמאמינים.כי הדמיון ממש גדול. ישנו אחד שדומה ממש שתי טיפות מים לגורבצ'וב אבל כיאה לנשיא לשעבר של רוסיה הוא לא זורם ונישאר קשוח. אפילו כתם הלידה האופייני נימצא אצלו על המצח מה שגורם לי לתהות אם הוא באמת גורבצ'וב האמיתי שלמד עברית בינתיים והתאזרח אצלנו יחד עם כל העליה הגדולה מרוסיה.ישנו זה שדומה לפבלו רוזנברג שאני קורא לו פבלו ותמיד מזכיר לו שיביא איתו את הגיטרה בפעם הבאה שיבוא כי החלום שלי זה לשיר בדואט איתו הוא פבלו הגדול ואני אריק איינשטיין הקטן.....דרך אגב מעולם לזיכרוני לא התקיים דואט כזה בין השניים.אז הנה יש מצב...וישנה רונית תירוש ועוד כהנה וכהנה. בקיצור לא משעמם.



H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center