RE: RE: Carrioner OSTRO o Marcin Mazur i Energetyki
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Carrioner OSTRO o Marcin Mazur i Energetyki

RE: Carrioner OSTRO o Marcin Mazur i Energetyki

Ja mając 21 lat po wypiciu trzech nie mogłem zasnąć i miałem niezły zjazd i schizy, leżałem na łóżku i wydawało mi się że płynę w łódce, miałem dreszcze, lęki i autentycznie myślałem że zaraz zejdę z tego świata. Kofeina to nie żart, to używka który wpływa na nasze ciało podobnie jak narkotyki. Przez wtopienie się kawy do życia jako zwykła codzienność bagatelizujemy ten aspekt. Szkoda, że za tym idzie bagatelizacja również napoi energetyzujących, a przecież to jest bomba kofeinowa. Chyba nie muszę wspominać że dla młodego ciała efekt jest dodatkowo skumulowany. Przecież tym dzieciom mogło wyskoczyć serce przez żebra.. :/

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now