Erlazio batzuk thornbush bezalakoak dira. Ura garratz gero, sudur uraren malkoak bat bihurtzen dira

Gutxiago bazaude gero "Mama, eman azala!" Erlazioari garrantzia ematen badiozu, sudurrean ura banan-banan utziko dizu. Eta ez duzu serioski hartu, zurekin hitz egingo eta etorriko zara! Esan, Labirintoan utziko zaitut Lehenengo eztabaida gehiegi. Zure burua oso hurbil izan nahi duzu. Gehiegi hitz egingo du. Uste dut Zergatik nago zortea!" Aareh haurra, zure txarrak onak dira! "Amore eman" aukeratu zuen eta zuk aukeratu zuen. Bizitza honetan, "mamua, izeba, anaia, arreba, maitea etorriko da! Azkenean, Zer arraio! Hu eta yu! Mota desatsegina izango da

hh.png

Bidea utzi gabe ezin duzu utzi. Egun batean, bi egunez, hiru egun geroago, bakarrik utziko dizute! Ez ezazu bi aldiz pentsatu blokeatzeko aukerarik. Aitzakia apur bat aitzakia aitzakia izango da. Jarri zure testua behera eta utzi. Ez du ura ura berotzen. Bai "amore eman!
Errealitate birtuala da. Bizitza erreala gutxiago dira? Bat-batean jantokian bazkaltzen ari zara. Bat-batean mutil / alaba dago. Ezagutzen da poliki-poliki. Partekatzea eta zaintzea handituko da. Hartu abantaila zuregandik. Zuzentzea ulertu. Behar amaiera Joan Hell! "Utzi ezazu"!
Mundu osoa hain da Inork ez du ezer egingo interesik gabe. Deus! Bi pertsona aparteko lor ditzakezu. Aurkituko baduzu, ikusi ahal izango duzu. Zorionekoa! Benetan zortea! Bete aurrebista eta eraman ezazu. Lasaitasuna da!

hh2.png

Zure datozen istorioa
Kakataliya Edo imajinatu. Berriro ere, edo Gezurrezko ispilu bihurtzea Ez zaizu gustatzen Oraindik itxaron egingo dut Zure zain nago
Kontzientzia gerra jarraitua Odolaren atzean Dustbine Kontzientzako olerkiak nekagarriak dira gorrotoan sakabanatuta.

Badakizu,
Oraindik zure zain nago ... Badakit - egun batean itzuliko zara zure existentziaren bila.
Beldurra Ergela naiz - Ez dakit egun horretan
Ezin dut zutik egon eta amaitu! Itxaroten! !! Nolabait horrelako zain dago Ez zaitez torrenteak eramaten
Desabantaila asko, ezegokiak Bere jaiotza itxaropen xume baten itxaropena zen. Ezagutzen dut Etorriko zara
Ilunabarraren gorputz odoltsu batera iritsiko zara. Nire maitasunaren zain egongo naiz zure eragozpen guztiak deitzeko.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now