#czsk pravidlá

Zdravím všetkých Čechov a Slovákov

BFBC2_Clean_Background_720P.png

V prvom rade som neskutočne rád a štastný, že som objavil steemit a podelil sa o to s mojou komunitou kryptomaniakov, ale aj ľudmi v mojom okolí. Ako všetci isto viete tak začiatky na steemite sú veľmi ťažké a človek časom pochopí, že niesu tu rýchle prachy a zárobok bez nejakej námahy alebo snahy. Veľa ľudí nemá blogerstvo v krvy a tie začiatky sú tým pádom ešte tahšie. Človek si musí vybrať o čom bude písať, ako by mal vyzerať jeho blok a načo by mal byť ten blog zameraný. Plus si myslím, že všetci chceme mať čo najviac upvotov a cítili sa ohodnotení. Tu nastava ale otázka či písať po slovensky(cesky) vetko alebo anglicky. Aby sme získali čo najviac followerov a urýchlili progres čo sa steem power týka.

Preto som sa rozhodol postovať aj tag #czsk. Neviem či som ho vytvoril alebo už bol tuna, to nieje podstatné vôbec. Chýbal len tag kde sa spojuje komunita Nás Slovákov a Čechov. Moja skupina ju začala využívať už skoro na každom článku, čo je uplne skvelé a chceme aby sa pripojilo viac a viac ľudí nech sa to rozšíri a nech sme to čo sme stale boli! A to bratia a sestry bez rozdielu či ste Češi a či Slováci.

Pravidlá # czsk

Jediným pravidlo by malo byť, že ste Slovák alebo Čech, aj ked predpokladám, že nikoho iného by asi taký tag nenapadlo písať.

Dalej je uplne jedno o čom budete písať, či to budú pribehy, kryptomena, autá, recepty alebo čo Vás v danú chvíľu napadne a chcete sa o to podeliť. Myslím s, že riešiť to že či píšete po česky, slovenky, anglicky alebo už hoc aký jazyk je bezpredmetné. Ak chcete písať po anglicky, ale chcete aby komunita Čechov a Slovákov o Vás vedela, že ste Náš tak #czsk je ten správny tag. Ide hlavne o podporu komunity, nech si už každý a sám vyberie, ktorý článok sa mu páči a chce ho upvotovať.

Žiadne obmedzenia, sloboda a dobrá komunita #czsk

pb39umurdbuyme3kvtdb.png

@cryptoinvestsvk

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center