O mně, kryptoměnách a anonymitě

architecture-building-prague-bookshelf-library-wooden-134298-pxhere.com.jpg

Ahoj lidi,
jsem jeden z těch nadšenců do kryptoměn, jsem liberál a fanoušek anonymity a bojovník za právo na soukromí. Jsem rád, že žiju právě v ČR, která je, dá se říct, tolerantní ke kryptoměnám a máme v sobě z historie zakořeněný určitý cit a pochopení pro svobodu jedince.
Proto jsem se rozhodl psát tenhle blog dvojjazyčně. Anglicky budu psát příspěvky určené pro návštěvníky naší země - něco jako průvodce kde, co a jak jde v ČR legálně s použitím kryptoměn. Ostatní příspěvky (ty česky) budou hlavně pro nováčky v oblasti kryptoměn se zájmem o anonymitu na internetu a toužící po ochraně soukromí v kyberprostoru i skutečném životě.
Věřím, že vědění je branou ke svobodě.
Takže řekněte “ahoj”, dejte follow a užívejte ;)

BLCKDT

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center