1 січня - час підвищити свою силу голосу! :)

Як я вже писал в свому минулому пості, 1 січня - гарний день для підвищення сили голосу. Це особливо актуально для новачків, та для тих користувачів, які раніше вивели свою steem power в steem токени.




source

Сам я на платформі Steemit вже досить давно - з липня 2016 року. Спочатку мені здавалось що це проект-бомба (якось один з моїз постів набрав біля 400 USD) і я нарощував свою силу голосу, потім я втратив віру в Steemit та й вивів все зі свого аккаунту... Тепер, попри всі мінуси, які поки існують, гадаю є сенс повернутись назад - оскільки таких можливостей , які є у Steemit важко знайти в іншому місці. Недарма, в останньому китайському ретингу критовалют від 28/10/2019, Steem входить в першу 10-ку та займає 6-ту сходинку:



source

Тому я вирішив підвищити силу свого голосу на 366 steem (символічне число, оскільки в цьому році 366 днів):

Таким чином я допоможу тим авторам та проектам які мені до вподоби, та зможу реалізувати свої плани на цей рік!


Power UP!


#spud9

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
13 Comments
Ecency