Merhaba Stres [Cointurk 19. Projesi] [value #0343]

Hayatta en çok stres ile karşılaşılan yer sanırım işyerlerinde olur. Benimki de bu şekil bir stres. Beni strese sokan ne varsa ötelemeye çalışır beni bulmamasını sağlarım. Tabi bunun için harcadığın çabalarında bir stresi var. Ve ne kadar başarılıysan stresin gitmesi o kadar kolay olur.

is-yerinde-stres-yaratan-faktorler-nelerdir_646x340.jpg

İşyerinde sana verilmiş zorlu bir görevin stresinden kurtulmak için biran evvel o işi bitirerek o stresten kurtulmaya çalışırım. Kısa sürede halledilemeyecek birşey yada zamana yayılması gereken bir iş ise, son haddeye kadar bekler, yapılması gerekeni gene son hadde de yaparım. Bu da sanırım kişilik ve karakterle alakalı birşey. Sanırım bir çok kişi bu süreci bu şekilde yürütmek istemez. Çünkü hata payı artacaktır böyle bir çözümde. Ama hayatım daha önemli olduğu için strese sokabilecek işler için tüm hayatım yerine bir kısmını veriyorum ve o iş iyisiyle kötüsüyle bir şekilde çözülüyor.

İşyerinde karşılaştığım diğer bir stres ise çalışma arkadaşları ile olan uyumsuzluk. Bu da insanı sinir eden lanet birşey. Yeri gelir sinirlerin tepene çıkar, yeri gelir saçma sapan bir insan yüzünden strese girersin düzenin bozulur. Bu gibi durumlarda ise yaptığımda genellikler o kişilerden uzak durmak, o kişiler ile asgari iletişim vs. Ötesi için ise iki tarafada zararlı zaten. Kuşadası ekibi olarak yeni kuruluşunuzda sizleri tebrik eder, yolunuzda başarılar dilerim.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center