BENİM HOBIM+[Cointurk 14. Projesi]

Benim hobim
SİGARA SAĞLIĞA ZARARLIDIR..
image

Merhaba

İlk başlarda mecburi zorunluluk olan, daha sonra bir hobiye dönüşen maceramdan bahsetmek istiyorum. Broadcast bir televizyon yayıncısı olarak, ve mesleki olarak stresi doruklarında yaşadığımız yıllardan geçiyoruz. Haliyle sigara içmeyen yoktur bizim meslekte. Yaklaşık 2 yıl önce yurt dışı seyahatinde çoğu meslektaşımın elektronik sigara içtiğini gördüm. İlk başlarda pek ilgi alanıma girmedi. Sonra sorularıma mantıklı cevaplar aldığımı gördüm. Ülkemde kendi çalıştığım kanalında olumsuz haberlerine rağmen elektronik sigaraya başladım. Şuan 4 farklı set var kullanıyorum. 2 yıldır Normal sigara içmiyorum. Nikotin olayında kaldırdım. Bir daha asla normal sigara içmeyeceğim için mutluyum.
Saygılar
Upvote&follow
@turkishcrew

Steemit platformundaki destekleri ve doğru bilgiyi bizlere paylaşarak ve destek veren @kusadasi ekibine teşekkürler.
https://steemit.com/cointurk/@kusadasi/cointurk-etiketiyle-oeduellue-proje-14

Bu post %100 sp yapılarak yazılmıştır. ''Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.''

Cointurk

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center