Adım Adım Crypto'ya [Cointurk 12. Projesi]

Selamlar üniversite öğrencisi olarak burada yer alıyorum. Bu dijital para olaylarına yaklaşık 4sene önce dahil oldum. Ozaman lisedeydim ve herhangi bir yatırım yapma gücüm yoktu. Faucetler ile bir miktar kazandım. Bitcoin ozamandan sonra bir hayli yükselince haliyle benim 10dkda bir yarım saatte bir zahmet verip uğraştığım faucetlerde bir işe yaradı :D Bu ufak miktarlar olsada benim için güzel bir başlangıç oldu.

Ben steemiti reddit ile keşfettim. Gerçekten ilgilimi çekti. Hem bir kazanç kapısı hemde bir blogumsu paylaşım sitesi olarak güzel bir proje. Eminim ileride çok daha fazla rağbet görecektir. Zaman geçtikçe ve site üzerinde aramalar ve izlenimler yaptıkça dahada çok bilgiye erişme sahibi oldum. Umarım bizi güzel günler bekliyordur. @Kusadasi ile gerçekten kendimi geliştirdiğime inanıyorum. Gerek projeler olsun gerekse Türk topluluğuna katkıları takdire şayan. Kendisininde katkılarıyla bu projeye alacağım kazancımı power up için kullanıcağımı belirtiyor ve kabul ediyorum.

Vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim.
Saygılar...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now