NEDEN STEEM ? (COİNTURK 9.PROJESİ)

Merhaba arkadaşlar

Bir önceki projeye dair yazımda sizlere bitcoinden bahsetmiştim . Şimdi ise sizlerle neden steeme yatırım yapmamızla ilgili bir yazı paylaşacağım . Öncelikle bilmeyen arkadaşlar için steemden kısa olarak bahsetmek istiyorum . ‘’Steem ‘’ olarak adlandırdığımız şey aslında kullandığımız bu ağın temelidir . Bu piyasanın değeri , steemdeki ödül havuzunun da değerini belirliyor . Dolaylı olarak buda steem doların değerini destekliyor .

Peki neden steeme yatırım yapmalıyız ?
Normal piyasalarda olduğu (örn; dolar , euro vb. ) gibi steem de bazı günler hatta gün içerisinde de iniş çıkışlar gösteriyor . Ve kropta olarak adlandırdığımız bu paralar gelecekte popüler olarak kullanılacak paralar . Evet bu süreçte steemin iyi ve kötü yanları da oluyor . Ben bu zamana kadar çok fazla bir kötü yanını görmedim . Zaman zaman ufak aksaklıklar olsa da ben steemit ailesine katıldığımdan bu yana hep iyi yönleriyle karşılaştım . Mesela geleceğe yönelik planlarım için yatırımlarımda bu sistemden kazandığım parayı kullanıyorum hemde çok kolay bir şekilde ve yaptığım işten keyif alarak .

Teşekkürler ..

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now