Nerde O Eski Bayramlar + [Cointurk 26. Projesi] +Aks#9331

"Çocukluğunuzda yaşadığınız 23 Nisan anıları"

Bu sözü duyunca önce mutlu oldum. Sonrasında geçmişte bıraktığım çocukluğum ve masumca yaşadığım anılarım canlandı. Teknoloji ile beraber her geçen yılın eskidiği gibi, biz insanlarda değişime tabi olduğumuzu görüyoruz. Ege'nin küçük,şirin bir ilinde mahallemizdeki o büyük ihtişamlı tarihi okulun 5. sınıfında okuyordum. Belki ilk defa benliğime kazınacak cumhuriyet bayramı ve 23 Nisan çocuk bayramını kutluyordum. Öğretmenim Dünyada çocuklar için kutlanan Atamızdan armağan edilen tek bayram bu bayram dediğini hiç unutamıyorum. sınıfımızda bayram hazırlıkları bir hafta önceden başlamıştı. Süslemeler, kompozisyonlar ve şiirleri heyecan içinde hazırlık yaparak 23 Nisanı karşılamıştık.Küçük kokulu silgiler ve kolonya tüpleri arasında sınıfımızı süslemiştik. Grafon kağıtları ile rengarenk zincirler yapıp, Bayraklarla sınıfın camlarını süslemiştik. Tören sabahı kapı komşumuzun kızı ile beraber heyecan içinde okula gitmiş bu bayram sevincini yaşamıştım. Tören başladıktan sonra kalabalığın içinde babamın sesini duymuş daha çok mutlu olmuştum. Her zaman desteğini benden eksik etmeyen vefakar babam ve annem en mutlu günümde yine yanımdaydılar. Ayrıca Sınıfın en çalışkan kızları arasında olduğum için sınıf öğretmenimiz 23 nisan şiirini bana okutmuştu. Şimdi düşünüyorumda O yılllarda yaşanan 23 Nisan sevinci şimdi yaşanıyormu? diyemeden edemedim. Siyah beyaz önlüklerimiz ve en yeni kolalı ütülenmiş papatya desenli yakalıklarımız ile bayram sevincini yaşamıştım. biz ve bizden sonraki nesillerimizin Cumhuriyetimize ve hürriyetimize sahip çıkacağından hiçbir şüphem yoktur. Sözlerime en sevdiğim sözlerime ile veda edeyim. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.. @Mahdokht

https://steemit.com/cointurk/@kusadasi/cointurk-etiketiyle-oeduellue-proje-26

cointurk

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now