Selamun Aleykum Steemit Ailesi [Cointurk 18. Projesi] [coderlovely#7481]

Merhaba dostlar ben melih;

Yeni üyeyim arkadaşımın tavsiyesi üzerine üye oldum,daha önce hiç duymamıştım steemiti.Yıllarca youtube üzerinden güzel gelirler elde ettim yeni bir kazanç yolu arayışına girmiştim ki steemitle tanıştım.

Şuan sistemi çözmeye çalışıyorum iyice öğrenmem lazım herşeyini.Kodlama bilgisine sahibim burada kodlarla öğretici bilgiler paylaşınca güzel para veriyormuşlar bazı hesaplar...
Bakalım yaşayıp göreceğiz nasip olursa güzel kazanacağım

@mrsx7 fatih arkadaşımın sayesinde üye oldum, söylediğine göre bazı projeler varmış paylaşım yapınca iyi para veriyormuş bundan sonra steemitciyim

herkes gönlünce kazanması dileği ile sevgi ile kalın

discord id : coderlovely#7481

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center