Steemit ile Tanıştıktan Sonra [Cointurk 16. Projesi]

Herkese merhaba öncelikle

Ben Ali Gürpinar,şunu belirtmeliyim ki Steemit benim hayatımın dönüm noktalarından birisidir diyebilirim.Gerçekten böylesine bir platformun ilk kullanıcıları olmak benim için çok heyecan verici.Çünkü henüz 700-800 bin üyesi var galiba bu platformun ve bende bunların arasındayım.İleride çok çok büyüyeceğini düşünüyorum.Bir şeyin eskilerinden olmak her zaman için iyi birşeydir.Rahatlık açısından olsun veya ileride sürekli bizim altımızda kişiler olacaktır ve daha popüler olacağımı düşünüyorum onlara göre yani ileride kazancımın daha da artacağını ve sürekli artaracak gideceğini düşünüyorum.Umarım düşündüğüm gibi olur.

                                            

Gelelim bu platform ile tanıştıktan sonra hayatımda neler değiştiğine.

Ben bu platform ile tanıştıktan sonra hayatım büyük ölçüde değişti diyebilirim çünkü biliyorsunuzdur belki ben market işletiyorum ve hergün çok canım sıkılıyordu sürekli bilgisayarın karşısındayım günde neredeyse 12 saat ama yapacak hiçbir şey yok.Yaş olmuş zaten 34-35 yolu yarılamışız biz gibi adamlar ne yapabilir ki internette veya bilgisayarda.Sürekli sabahtan akşama bilgisayarda film izliyorum ve bazen artık izleyecek film kalmadığı için eski filmlerime geri dönüyordum.

Steemit gerçekten benim hayatıma çok şey kattı,bu platform sayesinde ek gelir elde etmeye başladım,şu an için hesabımda fazla para olmasa da ben inanıyorum ileride herşey daha güzel olacak.Ama malesef birde şöyle bir durum var yeni üyelerden biri olduğumuz için yani gücümüz olmadığı için normal paylaşımlarımızdan fazla birşey kazanamıyoruz ne yazık ki.Bu yüzden boş zamanlarımda genellikte Steemitte dolaşır başkalarının faydalı yazılarını okuyorum ve fazla paylaşım yapmıyorum.Aslında kaliteli paylaşımlara her gün devam etsem belki bir balina hesabının falan gözüne girerim ama malum ne kadar canım da sıkılsa bazen vaktim olmuyor bazen de uğraşasım gelmiyor gerçekten.

Kusadasi ile iyi ki tanışmışım ve projelerine katılmışım gerçekten sizler sayesinde surada hem kendimizi geliştiriyoruz hemde birşeyler kazanıyoruz sizin sayenizde.Neredeyse 300-400 kişi sizin sayenizde ekmek yiyiyor Steemitten gerçekten sizden Allah razı olsun.Umarım projeleriniz sürekli devam eder ve bizde ileride güclü ve güzel para kazananlardan oluruz.Herkese iyi günler diliyorum.

                                  

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now