Циклічність часу. Особистий час.

Привіт друзі.
Давайте поговоримо про час в міфологічному розумінні.
Я вже писала на цю тему…
Але, час іде, знаходиться щось нове, та забувається старе.


discovermagazine

І щоб додати до неї, щось нове, треба трішки освіжити памʼять. Тому я зовсім трішки згадаю текст минулих дописів.

Кожен цикл має початок (народження, світанок, весна) і кінець (смерть, ніч, зима).
Між цими циклами ми можемо виділити «проміжні» зони …

На ці цикли ми можемо поділити людське життя, добовий та річний ритм, місячний цикл.

Зупинка будь якого руху, зупинка життя та смерть в міфологічному уявлені були ідентичними.

Перебіг часу в зимовий період у міфологічному світогляді вважається іншим, ніж у літній. Взимку, за уявленнями стародавніх народів, час стискається, «замерзає». Вся земля ніби спускається до світу стагнації, смерті. Під час літнього періоду Земля ніби піднімається до небесного світу, відбувається тяжіння до загального цвітіння і любові, сприйняття часу такого, якби воно прискорювало свій біг, часу стає більше. Його стає більше навіть за об'єктивними обставинами, тому що сонячний день довший і, отже, більше часу для діяльності.
Наговіцин - стародавні цивілізації - загальна теорія міфу.

Те , що далі пише автор, чії слова я процитувала вище.
Мене просто шокує.
Я ще не знаю , як на це реагувати.
Тож я можу лише вставити ці слова як цитати і не коментувати …

Кожна людина за час життя реалізує себе по різному. За один і той самий термін один стає Нобелівським лауреатом, а інший начебто й не жив. А часто про людину залишаються негативні спогади. Наприклад, про злочинця, який не розкаявся. Отже, у випадку зі злочинною діяльністю можна говорити про особистий час індивідуума, як про час із негативним знаком. На підставі вищесказаного можна припустити, що перебіг часу в міфологічному сприйнятті світу пов'язаний із поняттям руху, а точніше з тяжінням та любов'ю. Тому правомірно припустити, що в даному світогляді термін життя людини вимірюється не календарними роками, а тією кількістю виявленої, реалізованої любові та добрих справ, які вона встигла за цей час здійснити. До добрих справ - відносяться добрі справи як такі або які розуміються як добрі в даній соціальній освіті, а також вся робота, зроблена сумлінно і з любов'ю, навіть робота думки. Якщо привласнити добрим справам позитивний знак, а злим негативний, їх сума і стане критерієм часу життя.

Наговіцин - стародавні цивілізації - загальна теорія міфу.

Єдине, що можу сказати -
коли я таке читаю, то все в мені протистує проти таких слів. І хочеться сказати, що це за лайно….?
А це вже явна ознака, того що в них є сенс….
Там ще є чим поділитися.
Та я піддамся на протест. І зроблю паузу, неприємне відчуття.

💧🩵
Наговіцин - стародавні цивілізації - загальна теорія міфу.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now