Vykládací karty a kartářky

Musím se hned v úvodu přiznat, že i mě tahle oblast dost zajímá a tak není náhodou že jsem si dnes zvolila právě toto téma :)

tarot-2797421_1280.jpg
Kartářky jsem navštívila dvě (pokud nepočítám výklad karet od kamarádek) a byly to dost rozdílné zkušenosti.
V prvním případě se jednalo o starší dámu, která si chtěla něco přivydělat k důchodu.
Protože to bylo moje první setkání s kartářkou, byla jsem dost zvědavá a posléze i dost zklamaná...
Ta dáma se sice snažila předstírat, že vykládá karty, ale ve skutečnosti se dost nápadně vyptávala na různé informace a podle toho pak upravovala svůj "výklad". Prostě velké zklamání. Dala jsem kartářkám ještě jednu šanci a na podruhé jsem tentokrát vyrazila za mnohem známější kartářkou do hlavního města.
Tady byl výklad nejen dražší, ale také podstatně zajímavější. Shodné u obou dam snad bylo jen to, že obě vykládaly z mariášových karet (a i mě jsou tyto karty nejbližší). Druhý výklad už se více trefoval, ale stoprocentní samozřejmě nebyl.
Nedá se to ovšem srovnat s výklady mých kamarádek, které vyšly neuvěřitelně přesně.
Jedna vykládá z cikánských karet a ta druhá z tarotu. Ta první mi z cikánských karet vyvěštila i setkání s mým osudovým mužem - dnes již manželem :)
Dodnes si pamatuju, jak jsem nevěřila, když říkala, že se budu stěhovat za svým přítelem.
" Já se budu stěhovat za ním? A proč se nepřestěhuje on za mnou?"
No stěhovala jsem se já a ráda :D

Mám karty samotné i ty, kteří jim rozumí v úctě, protože když někdo dokáže poradit, či pomoci z karet, je to dar.
Vím, že výklady nejsou 100% a vlastně ani nemohou, protože dost záleží na nás, jak se vše nakonec vyvine.
Beru to totiž tak, že karty mají jen poradní hlas, nebo naznačují možný vývoj.
Jejich sdělení tedy vždy naslouchám se zájmem, ale neberu jej doslova.

A jak to máte vy? Věříte kartám a těm kteří je vykládají?

Zdroj obrázku: Pixabay

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center