Jarní úklid

Když se řekne jarní úklid, tak si nejspíš většina z nás vybaví gruntování před Velikonocemi, ale já mám dnes na mysli trochu šírší význam...
Jarní úklid, tedy nejen jako úklid domácnosti, ale i třeba úklid v šatníku.
Já alespoň dvakrát ročně dělám i pořádek v oblečení.
shoe-1287920_640.jpg
Oblečení které dlouho nenosím (často jsem ho neměla nakonec nikdy na sobě, nebo maximálně 2x) je k vyřazení.
Stejně tak obnošené, či oprané kousky. Co se dá, věnuji kamarádkám a podobně, jinak to jde na charitu.
Také boty a další části a doplňky projdou touto kontrolou a vše dosloužilé se vyřadí a pěkné, leč nevyužité se může ještě darovat :)

Jarní úklid se týká i kosmetiky.
honey-3084005_640.jpg
Mám pak vždycky dobrý pocit, že jsem udělala místo pro něco nového a to nejen ve svém šatníku, či koupelnové skříňce, ale i ve svém životě.
Tak krásné jaro přeji ;)
soap-2726400_640.jpg

foto: Pixabay

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now