Scifi idealistický svět a šílená diskuse

Dnes jsem by ls kamarádkou z práce na kafi. A musím říct že ona když se o něčem bavíme tak má nějaký dar mě vytočit jako nikdo. Jsou to vždy vášnivé diskuse ale bez výsledku. No a dneska jsme narazili na můj odpor k politikům a mojí neúčasti na tom. Jí to trochu vytáčelo a tak začala diskutovat o to mže to je alibizmus i když jsem se jí to snažil vysvětli tak její způsob argumentace mě ubíjel. Vlastně mě ubíjí i její nepochopení mojí anarchie, no nechápe mě ani moje žena v tomhle vlastně nevím jestli jsem byl schopen to někdy vysvětlit.
A ještě jedna věc na té diskusi sní je vždy strašná, protože ona v ní nezastává žádný názor na tož svůj takže je to opravdu na hraně křičení sní vždy... no ale narazil jsme na podstatnou věc, kterou už @kaczik zmiňoval o Urzovy a to že jí vadilo jak on není schopen předložit reálná řešení.
Ano to je bezesporu fakt anarchista v dnešní situaci není schopen předložit reálná řešení a pokud nechce žít někde v jeskyni nebo pustině tak prostě se státem musí kooperovat, což se může zdát na jednu stranu jako alibizmus a pokrytectví ale není tomu tak a to jsem jí také nedokázal vysvětlit.
Také jsme jí nedokázal vysvětlit že problémy které předkládala jako argument jsou právě proto že existuje stát a "zastupitelské vězení" a že v anarchii by takové problémy nebyli.
Taktéž pokaždé když jsem se jí snažil nějaké řešení z mého pohledu anarchistické předestřít, tak to ztroskotalo na tom že se vlastně nechtěla přenést přes různé stupně vývoje který jsme společnosti proklamoval a tím pádem moje řešení v současnosti nebyla funkční z jejího pohledu.
A v neposlední řadě ona prostě tvrdí že lidi jsou "vyčůránci" nebo něco takového a že nejsou schopni se dohodnout a že proto musí existovat vláda která řeší problémy za ně. Což já si samo sebou nemyslím.

No a tak jsem po této dvouhodinové diskusi zůstal frustrovám nejen z toho že v určitých situacích se nezvládám kontrolovat ale i z toho že moje postoje jsou natolik komplikované na vysvětlení, že je kamarádka nazvala "scifi".

A tak je mi jasné že usím diskutovat dále a dále a dále abych byl lepší a lepší a lepší :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center