Demoška

No už to tu @krakonos nadhodil... bude demoška :)

Včéra jsem měl takovou předčasnou o měsíc posunutou oslavu narozenin. Vlastně tímto musím poděkovat mé ženě že to zařídila. Protože normálně mívám svoje narozeniny uprostřed prázdnit tak jsem si už za těch několik dekád zvykl, že je neslavím, protože většinou všichni kamarádi jsou někde pryč na prázdninách. A tak mě to vlastně mile potěšilo. Kór ještě když to bylo v Cafe Decada, kde se dá platit nejen v BTC ale i v LTC a BOS. Myslím že když se domluvíte tak můžete zaplatit čímkoliv co bere peněženka Coinomi.
Dostal jsem k narozeninám super rum.
2717_Diplomatico_Single_Vintage_2005-600x711.jpg
Source: výrobce

Nicméně zpět k demošce. Když přišla pozdeji okolo jedenácté kamarádka tak jsem prohlásil, protože znám její názory, "Kontorlní otázka. Co děláš v neděli?" No k k mému nepřekvapení řekla že jde na demošku. Což jsme čekal. Ale pak se ztrhla diskuse o tom kdo tam všechno jde. A k mému úžasu jsme zjistil že všichni přítomní až na kámoše co v neděli odlétá do Moskvy. No docela mě to překvapilo a tak jsme sondoval i doma a kupodivu i plno známých mé ženy jde v neděli na Letnou.
Asi to opravdu bude velký. Když už i včéra na festivalu metronom každý český interpret na konci svého vystoupení dodal větu uvidíme se v neděli na Letné.

Trochu jsem s ženou diskutovali o tom jaký taková demonstrace bude mít dopad. A protože tentokrát žena jako první řekla můj názor, že demoška je stejně k ničemu, tak jsme byl postaven do role opačné a zkoušel jsme vymyslet obhájit že to vliv má. Samo sebou jako anarchista takové věci vlastně nepodporuji, ted tím nemyslím že by mi vadilo že demoška je, ale já jako osoba se ji nebudu účastnit za účelem sesazení našeho oligarchy. Teda ať si každý dělá co chce, ale přeci jen jaká alternativa za něj je? No Vážně o co je ta druhá strana lepší?
Nicméně jsme tedy přemýšlel jestli to nějaký vliv bude mít nebo může mít. Je to těžké on dostal 30% hlasů a nejspíše je dostane zas, když dá někomu koblihu zdrama nebo 3.50 na důchod. Ale tak jsme uvažovla že může mít. jednak by to mohl být signál klukům z koalice že loď se potápí a oni by ho nemuseli ve vládě znovu podpořit. A přeci jen by to nakonec mohlo některé jeho voliče zviklat natolik aby ho už znovu nevolili. ale popravdě já vlastně nevím proč ho těch 30% zvolilo. Jaké měli důvody ho volit čím jim tak učaroval, nebo proč jim nevadí jeho chování v naší zemi. Vůbec netuším takže jsme zkusil nadhodit tyto chabé argumenty, že demoška bude mít vliv.

Ostatně stejně si myslím že to není podstatné. V tom jaký vidím vývoj je pro mě celá tahle věc historickým pozůstatkem staré doby. Politik je přeci jenom prostředník a my z krypto světa víme že ten není potřeba. :)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center