Dva kohouti, Praha - Karlín

Myslel jsem si, že už mě nemůže moc věcí překvapit, ale objednávací automat na objednání piva v pivnici Dva kohouti v Praze Karlíně mě překvapit dokázal.

image.png

Funguje to stejně jako v McDonaldu nebo při vyzvedávání zásilky v Alze: naťukáte co chcete, zaplatíte kartou a pak si jdete pro natočené pivo. Žádná raketová věda, ale přeci jen v pivnici ne úplně obvyklé řešení. Stále je možné objednat si i uvnitř u obsluhy, ale tam někdy bývají fronty, takže tahle vychytávka je přesně pro asociály jako já, co fronty zrovna nemilují.

image.png

Nicméně bez ohledu na to, jak si pivo objednáte, stále platí, že Dva kohouti aktuálně nabízí jedny z nejlepších piv v Praze. Jde o pivnici, která patří mezi řadu hospod, které provozuje firma Ambiente, ale svým způsobem jde o „pivovarskou“ hospodu pivovaru Matuška z Broum, Adam Matuška je i spolumajitelem této pivnice, takže kdo si kupuje třeba na Rohlíku nebo ve Sklizenu domů jejich luxusní lahvovou Californii, Zlatou raketu nebo Apollo Gallaxy, má možnost si je tady dát skvěle natočené a ošetřené. A kromě toho tady už od otevření vaří vlastní ležák, kterému vtipně říkají Místní pivo. Později přidali i vlastní svrchně kvašené pivo. A protože se bavíme o Matuškovi, který navrhl receptury, i místní piva jsou skvělá. Zajímavostí je, že pivovarské vybavení, které vidíte v interiéru pivnice, je původní vybavení pivovaru Matuška, které zůstalo nevyužité po jeho rozšíření. Tak původní pivovar v Broumech rozložili, odvezli do Karlína a tam znovu sestavili a vaří v něm zmíněná místní piva.

image.png

Když jsem kdysi hodně dávno v Praze studoval, tak mým prvním „útočíštěm“ byla pověstná karlínská pivnice Hamburk, protože jsem měl nedaleko od ní podnájem. Pivnice Hamburk se během let měnila a dnes je to jedna z poboček značky Lokál od Ambiente. Ale pokud projdete průchodem u Lokálu, ocitnete se právě na zahrádce Dvou kohoutů. Takže pro mě osobně je každá návštěva Dvou kohoutů něco jako uzavření cyklu.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center