۞ MŮJ PARŤÁK DO NEPOHODY ۞

Dnes bych Vám moc ráda přestavila mého Ronyho.

IMG_0516.JPG

Rony má 2 roky je to malý ďáblík. Přišla jsem k němu tak nějak nechtěně 😀. Když mi umřel můj první pejsek Charlie, žádného dalšího jsem nechtěla. Nedokázala jsem si představit, že po tom mém nejkrásnějším, nejhodnějším a hlavně nejmilovanějším pejskovi, bych jiného mohla mít tak ráda. Ale moje mamka dalšího psa prostě chtěla. V den kdy si mamka jela pro svého Timmyho, nám majitelka štěňátek nabídla ještě jedno, protože někdo zrušil rezervaci. A když jsem tu malou černou kuličku viděla, srdce mi pookřálo a za dva dny jsem si pro něj jela taky 😊.

IMG_1042.jpg

Naše soužití bylo ze začátku v pohodě, hodně jsem pracovala na homeoffice a když zůstával sám na hodinku tak bylo vše v pohodě. Ale v momentě když jsem musela pracovat půl dne, stala se katastrofa. Nejenom, že si sousedi stěžovali na nehorázně štěkání do doby než přijdu domů, ale ten nepořádek!!! Kdybych měla sepsat vše co zničil, tak bych mohla napsat knihu 😂. Samozřejmě Vás neochudím o takové perličky jako vylízané kolečko na stěně až na beton, odkousané všechny konce tkaniček u bot, vykousaná díra do matrace, vykousaný koberec a rozkousané knížky. Jednou takhle rozkousal knížku o józe a rasy psů.. tak nevím co z toho chtěl vyčíst 😃.

b287c75585c24ca4af4e9a6c807cbf37.jpg
Takové překvapení mě doma čekalo téměř pokaždé

Byl to boj, ale díky bohu tohle období je za námi. Bohužel Rony byl jako štěně dost nemocný. Neustále mi zvracel, všechno co sežral. Hodně času jsme strávili na veterině a po půl roce přišli na to, že má špatnou slinivku. Takže hodně dietil a do dnes nemůže dostávat různé pamlsky, ale spíš je jen na svých granulích.

IMG_4628.JPG

Je to opravdu můj kámoš do nepohody. Když přijdu domů, s neskutečnou radostí mě vítá, chodí se mnou na procházky, výlety a na návštěvy. Je bojácný, ale po chvilce se seznámí i s cizími lidmi a pak se ho jen tak nezbavíte. Je to malý puboš, tak si stále rád hraje. Mazlí mě neustále. Mazlivějšího psa jsem asi neviděla. Jsem hrozně ráda, že ho mám 🖤!

IMG_4591.JPG

A co Vy a Vaši chlupatí kamarádi?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now