Poslední unboxing na slepo


Je to už douho, co jsem byl s tátou v legárně na Chodově. Kromě inspirace jsme tam spolu taky udělali obchod. Já nepůjdu s vlasy ke kadeřnici, ale on mi je doma ojede mašinkou na ježka. A za to si můžu koupit pět minifigurek nové série. Série Dračí doupě!

Kdysi bývali panáčci v plastových sáčcích. Teď se prodávají v papírových krabičkách. Kvůli ekologii. Naštěstí panáčci se ze dřeva nevyřezávají. Ještě. Zatím.

Dokud byli v sáčcích, prohmátaval jsem ty sáčky a snažil se poznat, co tam je. Teď už to nejde. Takže jsem si náhodně koupil pět krabiček.

Krabička se prodává za 99,- Kč. Dvanáct možností. Rozbalené figurky se prodávají na různých stránkách za víc. Drakorozený až za 500,- Kč. Ale v krabičkách jsou i náhradní dílky. Tuhle figurku jsem získal dvakrát. Ale co, líbí se mi.

Tenhle se mi taky líbí. Mozek se dá přidat na hlavičku jakéhokoliv legáčka.

Nevydržel jsem. Začal jsem rozbalovat figurky hned na Chodově, u prvního volného stolku. Tak tahle je podle mě moc pěkné...

Ale viděl jsem paní, co měla na mobilu aplikaci, která jí podle QR kódu na krabičce ukázala, co je vevnitř. Hm.

Další fotografie se mi na Chodově nějak rozmazala. Tak jsem ji doma přefocoval. Zase náhradní dílky. A přitom jsem hledal tu aplikaci, která mi ukáže, co je v krabičce.

Fotí táta na svůj mobil. Měl bych si ostříhat nehty. Zaostřit...

Čarodějnice Tasha! To už jsem teda věděl v obchodě. Teď to jenom předvádím pro článek. Tu čarodějnici dám spolužačce k narozeninám.

Sám jsem si koupil tyhle dva fešáky. Čaroděje a Upíra s krysou. Takže je konec.

Konec kupování naslepo. Konec vyměňování mezi spolužáky. Všichni si stáhneme aplikaci.

Pokud s tím LEGO něco neudělá. Nevím co. Odstranit QR kódy? Nějak je zašifrovat? Mělo by jim to vůbec vadit?

Ty poslední dva pajduláky jsem si koupil v Bambuli. Ochotný prodavač mi říkal, že existuje i lepší aplikace. Ta moje snímá po jednom QR kódu. Ta jeho umí ukázat najednou celou bednu. A pomáhal mi hledat upíra a čaroděje.

Drakorození už prý nejsou. Někdo je vykoupil hned ze skladu, dřív než přišli k němu do hračkářství na Krakov. Když stojí přes pět stovek... Nebo je někdo skoupil, aby vyhnal cenu přes pět stovek? To jsou tátovy nápady.

Tak si musím nainstalovat tu druhou aplikaci. O víkendu obejdeme s tátou pár hračkářství. S aplikací. Budu muset zase uzavřít s tátou nějaký nový obchod, abych měl všechny ty figurky z minisérie. Ale občas nevím, jestli to LEGO chce víc táta, nebo já. Tak se mi ty obchody uzavírají docela dobře.

Víkend. A potom státní svátek. A potom dva dny prázdnin. A potom dva dny ředitelského volna. A potom zase víkend.

Chtěl bych se teď věnovat i LEGu. Zkoušel jsem něco postavit, ale nemám dílky. Takže půjdeme s tátou nakupovat. Do legárny na Chodově i do hrabárny na Smíchově. A budu víc třídit.

Pokusil jsem se o kašnu. Výsledek nic moc. Zkusím něco nepravidelného, kde nevadí, že těch dílků nemám stovku od každého. Stromy, křoví, keře. Něco, co se dá přidávat ke každé stavbě, nebo kamkoliv.

A uvidí se, jestli to dokážu. Za týden budu chytřejší.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center