RE: RE: Reakce na obvinění od @grimmyx a „referendum“ o mém dalším (ne)působení v české komunitě (Czech language only)
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Reakce na obvinění od @grimmyx a „referendum“ o mém dalším (ne)působení v české komunitě (Czech language only)

RE: Reakce na obvinění od @grimmyx a „referendum“ o mém dalším (ne)působení v české komunitě (Czech language only)

Tak mne osobně otrávilo to, že i zde se musí "bojovat". Svět nemůže být milý, krásný a plný klidu a míru. Já osobně se peru s články a pomalu stavím cihlu k cihle. Po dnešním čtení mi chuť klesla k nule. Články tvořím sám jako originál, používám vlastní fotky. A nyní se dozvím, že mám mít VŠ žurnalistiky, jedno foto je málo, článek je krátký. No tedy toto? @grimmyx Opravdu se nebudu brát dovolenou na to, že mě prostě něco jen baví. Možná nechápu pointu, ale pokus o znechucení se povedl.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center