Dvakrát nevstoupíš do stejné řeky

Je to neuvěřitelné, ale utekly dny a týdny, dokonce i měsíce a já si nenašel čas na tento skvělý projekt. Tím myslím @steemit. A po takto dlouhé době se tu cítím znovu jako naprostý nováček. Připadá mi všechno tak nějak jiné.

K znovupoznání mě dohnala nová aplikace @Actifit pro mobilní telefon, kdy měřený výkon v pohybové aktivitě lze převést na žetony či coiny, jak libo. Načež po instalaci aplikace pro Android a probrouzdání přes jednotlivá nastavení jsem konečně dorazil až sem. Nejsem si však pranic jistý, jestli jsem provedl vše tak, jak bych měl. Nu což, člověk se má učit především praxí a tak jsem tu.

Jen mě stále překvapuje, tedy když se za sebe ohlédnu, jak se vše mění, mění, mění...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center