Představení

IMG_20211118_133007.jpg

Ahoj všem!

Když už vás ode dneška budu sem tam oblažovat svými skvělými články o cestování a lezení po horách, nejspíš by se slušelo o sobě říct nejdřív pár slov, že jo? 😀 Takže ve zkratce, jsem velký milovník života, snažím se užívat každou jeho chvilku naplno (kromě práce, ale někde se na ty cesty vydělat musí), a co miluju úplně nejvíc, je chození po horách a prakticky veškerý outdoorový aktivity od trekování, spaní venku až po VHT a lezení a v té letošní zimní sezoně chci začít se skialpem. No a taky hrozně rád (a taky fakt dobře 😀) vařím, tak občas přidám i nějaký svůj výtvor a když se mi bude hodně chtít, tak třeba i s receptem, zrovna v pátek jsem dělal třeba svíčkovou s karlovarským knedlíkem 😀

IMG_20210928_102107.jpg

Na tenhle web mě přivedla kamarádka @loulou1987 , která mi o něm řekla na našem úžasném výletu ve Francii, kde jsme spolu absolvovali Tour du Mont Blanc ve zrychleném režimu (dočtete se později) a jelikož jsme kdysi s bývalou ženou i psali blog, tak mě to hned zaujalo jako možnost realizovat se v nějaké komunitě a zkusit, jaké budou reakce (je mi jasný, že reakce budou samozřejmě jen kladný 😀).

Jinak je mi, ještě chvilku, 31, pocházím z Prachatic a po 25 letech v Olomouci jsem se loni přestěhoval kvůli ženské do Prahy (ano, je to jiná, než bývalá žena a ano, z ní už je bývalá taky, s ženskýma to mám dost komplikovaný, jednou o tom možná napíšu článek nebo rovnou knihu na pokračování 😀). Takže teď v týdnu žiju v Praze a o víkendech v horách, protože co doma, že 😊 Jo a taky mám pejska, Punťu, někdy vám povím i o něm, protože je to boží psisko a má úžasnej příběh, protože já prostě nemůžu mít ani normálního psa, musím mít vždycky něco extra 😀

Jak už jsem zmínil, velká většina článků bude o horách, putování a lezení po nich, protože hory jsou prostě moje největší láska a vášeň. Rád vyrážím po našich zemích, ale nejvíc mám rád ty vyšší hory. Třeba letos jsme strávili s kamarády týden v Dolomitech, párkrát jsem byl v Rakousku a nakonec přišla v září naše úžasná dovolená ve Francii (z části i v Itálii a Švýcarsku), během které jsme dali Tour du Mont Blanc, Gran Paradiso, Punta Basei a na úplný závěr Mont Blanc. A aby toho nebylo málo, chystám ještě i nějaký zimní výstupy, třeba na Rysy. Nebojte, o všem napíšu a přidám i spoustu fotek 😊

IMG_20210703_151723.jpg
IMG_20210928_125205.jpg

Tak se budu moc těšit, až s vámi budu sdílet svoje zážitky a pocity. A víte, co mám úplně nejradši? Sednout si někam na kopec s krásným výhledem při západu/východu slunce, pustit si něco do sluchátek a jen tak se dojímat.

IMG_20211118_163236.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center