Výsledek hádanky je tu

Týden je pryč a máme tady výsledky mojí hádanky. Musím říct, že jsem byl překvapen, jak vám to šlo. Já bych to neuhodnul.

Jak jsem sliboval minule, každý soutěžící je vítězem :0 ať už byl nejlepším hráčem nebo střílel vlastňáky.

hadanka.JPG

Přišlo mi 1.6 SBD za článek s hádankou a rozděluji to rovnoměrně mezi hádající, kterých bylo 11. Každý získává 1.6 / 11 = 0.145 SBD. Konkrétně to je @phortun (tx), @rosalinde (tx), @belahejna (tx), @jirka-orlova (tx), @petrvl (tx), @bucipuci (tx), @pipiczech (tx), @m211 (tx), @frisbald (tx), @jjprac (tx), @kaczik (tx). V závorce je odkaz na poslanou transakci. Děkuji těm, co se zúčastnili.

Původní fotka

A co to bylo?

Mnoho z vás hádalo, že tam leží prase a měli jste pravdu. Leželi tam dvě půlky prasete, vykuchaný a připravený na vaření (někdy ráno). Zde je fotka z blízka.

IMG_20180221_175630_819.jpg

IMG_20180221_175547_417.jpg

Vyfotil jsem to proto, že mi to připadlo docela zvláštní a je to jedna z věci co se mi na Asii nelíbí. Nečekal bych, že venku na ulici bude na stole položená půlka prasete, tak aby každý kdo půjde po chodníku na to šahal nebo cokoliv jiného dělal. To samé pro nějaké psi a kočky co běhají po ulici. Hlavně pokud to tam takhle leží celou noc a pak někdo ráno přijde a začne to porcovat a vařit a prodávat to jako oběd ve stánku. Jen to tam tak leží na stole jenom přikrytý papírovou krabicí.

Tak nějak to vypadá s hygienou v Asii, co na to říkáte?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
12 Comments
Ecency