Sicilské frustrace - část druhá

burgr.jpeg

Tak dneska jsem se rozhodl pro kulinářský příspěvek. Vím, že o sicilské kuchyni se napsalo mnoho pozitivního, ale mě se prostě nedaří. Všechny restaurace podávají téměř vyhradně mořskou havěť což by nevadilo, ale ta jídla prostě nějak nemají žádnou chuť. Nevím, možná jsem zhýčkaný. Ať si je česká kuchyně těžká jak chce, mnoho jídel má velmi typickou chuť, nejen odlišnou od jiných jídel, ale také výraznou. Tady to většinou není ani slané, natož aby v tom bylo cítit nějaké koření. Třeba minulou neděli jsem si dal tuňákové kostky s praženými oříšky. No, super ryba, ale bez chuti a obalená v oříšcích a osmažená, ale ty oříšky naopak skoro nebyly cítit po oříšcích. Celé to bylo nesmírně mastné a ve finále mě z toho akorát pálila žáha.

​Tuhle neděli jsem chtěl cokoli, co není sea food. Dal jsem si vepře. Pokus s krávou už jsem také udělal, ale čemu se tady říká steak, se u nás říká podešev. To byl už třikrát absolutní přešlap, takže tedy vepře. V tom nadšení, že mají vepře (oni totiž skoro nikde nemají) jsem přehlédl, že je s oříšky. Jelikož to byla ta samá restaurace mělo mi samozřejmě dojít, že to bude podobná katastrofa jako s tuňákem. A taky, že jo. Maso měkoučké, to se musí nechat. Obalené v nasekaných oříšcích, potud pořád docela fajn, naštěstí totiž byly výrazně méně mastné než ty na rybě, ovšem to celé bylo hustě přelité hořčičnou omáčkou. Bohužel základní ingredience, a to hořčice nebyla dobrá. Kdyby byla asi bych jim i odpustil, že zanikla jak chuť oříšků, tak samotného masa. Hořčicovou omáčku miluju, ale tohle byl další na seznamu průšvihů, které mě při mé snaze poznat skvělou sicilskou kuchyni potkaly.

​Jsem z toho už docela frustrovaný. Přátelé, kteří tu byli, pořízený průvodce a dokonce i pár lidí tady na Steemitu píší o tom, jak je sicilská kuchyně úchvatná. A já jsem nakonec ze všeho začal vařit doma.

No a o tom měl být můj post, chtěl jsem se s vámi podělit o recept na skvělou pomazámku, kterou jsem tady začal dělat. Nakonec místo abych byl pozitvní, pláču tady nad tím, jak se mi tu nikde nedaří dobře najíst. Osobně si myslím, že to má dost do činění s tím, v jaké díře se momentně nacházíme, ale možná to tak není. Prosím tedy všechny případné čtenáře. Máte-li nějakou zkušenost se sicilskou kuchyní, můžete mi prosím napsat, co si to mám přesně dát!! A burgr nechci:-))

​Předem díky všem za dobré rady:-) Recept na pomazánku bude zítra:-)

Foto: http://www.foodnetwork.co.uk

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center