Kdy předstírám mrtvého ?

crying kid.jpg

Dneska ráno jsem si vzpomněl na svůj post o hraní s dětmi https://steemit.com/cesky/@belahejna/hrajete-si-se-svymi-detmi. Možná jsem tam byl moc kritický k rodičům, kteří nechávají své potomky pobíhat po veřejných prostranstvých, zatímco oni někde posedávají, pokuřují či možná jenom odpočívají nebo prostě jen chytají druhý dech.

Balil jsem na chalupu. Pravidelaná (docela) páteční zábava. Nutno podotknout, že balení je něco, co z duše nenávidím. Jeden z důvodů, proč téměř nepěstuji zábavní turistiku (cestování za prací mi nevadí, čím delší doba mimo, tím lépe, pokud se stěhuji s leteckým cargem, je to nejlepší:-)) ). No a do toho doťapká svišť. Za ním se přišourá i zjevně nedospalá ženuška.

Pobyt a chalupě mám rád. Jsem tedy rád, když tam všichni odjíždíme svěží, plní nadšení a natěšení na 2 a více dnů. S vidinou toho, že ženušku potěším a uvedu tak do ideálního stavu pro cestu na chalupu, nabídl jsem zajištění péče o sviště, zatímco ona se ještě prospí. Souhlasíla ve 2 vteřinách. Já v 5 vteřinách litoval. Svišť dneska rozhodně vstával pravou zadní, reakce na 90% podnětů bylo kňučení, popotahování, pobrekávání..a končilo to nezastavitelným vřískotem.

Byl jsem v koncích. Nejdřív jsem se snažil všemožně, tančil, zpíval..no magor na entou, ale nezabralo nic..po několika desítkách minut (asi 2,5 desítkách, ale v tom řevu je i to výkon, přísahám..), jsem se svalil k zemi..zcela vyčerpán...dělal jsem mrtvého...

Uznávám, že dloubání do očí rodičů, možná není ta nejlepší (resp. rodiči nejvítanější) dětská hra, ale ony při tom ztichnou..no vážně, začalo zkoumání mé tělesné schránky..ne úplně příjmné, ale bylo ticho....balzám...

Nemohl jsem jinak, než s vámi sdílet, třeba se to někdy bude hodit i vám! :-)) Dobrou noc a hezký víkend! :-)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now