I do not want to blame you

img_0.7030809983300224.jpg

I'm not sure what to do ....
There are tears in secret ....
The heart of those who can forget is ....
Cold as ice ....
For those who can not forget ...
It's really hot ....
I thought it was a place to rest ....
Sometimes a branch ....
For a broken branch ....
It can give you pain.
Even so, owning one is still beyond the reach of the average person.
That's why I love you ....
I do not want to blame you ....

ဘာလုပ်ရမှန်းမသိဘူး...။
ကွယ်ရာမှာ မျက်ရည်တွေ ရှိတယ်...။
မေ့နိုင်သူတွေရဲ့ နှလုံးသားက....
​ရေခဲကဲ့သို့​အေး​နေသည်​....
မမေ့နိုင်သူများအတွက်...
အရမ်းပူတယ်....
အနားယူဖို့ နေရာတစ်ခုလို့ ထင်ခဲ့တာ...။
တခါတရံ အခက်...။
ကျိုးနေတဲ့ သစ်ကိုင်းအတွက်....
သင့်ကို နာကျင်စေနိုင်ပါတယ်။
ဒါတောင်မှ တစ်စုံတစ်ယောက်ကို ပိုင်ဆိုင်ဖို့ဆိုတာ သာမန်လူတစ်ယောက်ရဲ့ လက်လှမ်းမမီမှုထက် ကျော်လွန်နေပါသေးတယ်။
ဒါကြောင့်ငါမင်းကိုချစ်တာ ....
မင်းကို အပြစ်မတင်ချင်ဘူး....
@zinwin7

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center