Batzuetan oso zaila da pentsatzea

Jillean eserita nengoen eta emakumeak ez dira inolaz ere edited. Familiei buruz hitz egin. Baina jakingo zer den 4 urteko ohiturak bakea ez daitezen. Ez nuen neure burua modu askotan erauzi nahi, ezin nuen. Egotak bere nortasuna salbatzeko oso beharrezkoa zela pentsatu nuen. Beraz, Igo aterpetxea hartu nuen neskatxengandik alde egiteko. Agian nire erabakia denbora pixka bat egokia zen. Egota hau ikusi ondoren, neure jendea ere kendu ninduten. Suizidioaren zaporea moztu eta behin hori ulertu nuen. Paregabea iruditu zitzaigun norbait norbaitekin partekatzea.
Pixka bat hobea izan zitekeen.

qq.png

Nire egoilletako milaka artean, gaiztakeria guztien artean,
Gizon batek nortasun eta nortasunaren artean sartu nahi du.
Pertsona orok jakiteak maite nahi du. Ez da harritzekoa depresioa pasatzera ausartzen nintzenik.
Baina ez nuen serio hartu lehen bezala. Ez dakit nondik norakoa zen, niretzat askoz ere arduratu zen. Janaria, lo egitea, goizean lo egitea eta dena goizean dena etxean egongo zen.
Egotak garai guztietakoak zirela jakin nuen, baina ezin izan nuen agertu. Handik pixka bat ahultzen hasi zenean, Omni burla egin zion, esanez: "Esan nahi dut, esan ohi da" Ez dut otoitz egin beharrik, ez dut berarekin hitz egin behar. "Gauza dibertigarria da baldintza hori egitean Maghribiko eliza erregularrekin hitz egiteko baldintza zenean Salat egin behar da. Maite dut

qq2.png

Jamaarentzat Maghrib otoitz egiteko erabiltzen nuen. Egun batzuk igaro ondoren, Fajr erreguak bere egoera gehitu zitzaion. Horrela, bost otoitz irabazten saiatu nintzen. Ujate bihurtu nintzen.
Ez zait proposamen didaktikoak nire iraganean proposatzen. Baina ezkontza-promozioak eman nituen. Halaber, baldintza hori ere aurkeztu zuen, ez da izango salah kalam gabe joan, erretzeari uko egiten dion drogazaletasuna ezin da erabili, ezin da neskekin berdindu, garraiolaria eraiki behar da. Sei hilabete barru, ohitura aldatu egin behar da. Maite dut, bada, sei hilabete igaro ondoren, aldaketa horiekin harremanetan jarri behar du. Ados nago.

Maila horretan nengoen sinesmen maila dela eta. Gaur egun, ohiko aldizka otoitz egiten dut, ikusi ahalik eta gehien, karrera eraikitzeko, onena naiz. Gaur egun, lanbidean doktore naiz.
Gaur egungo baldintza guztiak bete dira.
Baina ez nuen aurkitu nire aldaketaren ondoren.
Gaur egun, nire gauza txarrak, nahikoa urrun joan da.
Ez dakit zergatik etorri zen nire bizitzan.
Bizitzak egin dituen hutsune guztiak aldatu ditu, baina haren eskaera gaur egun izaten jarraitzen du.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now