[Hungarian] Néhány szó a Fiverr-ről fordítási munkákkal kapcsolatban

@kriptonik ajánlotta az oldalt fordítási munkák kapcsán. Ezt az írást eredetileg válasznak szántam egy kommentjére, szóval eredetileg kommentnek indult a dolog, de aztán rájöttem, hogy ahhoz hosszú lesz, így blogbejegyzést csináltam belőle.

A Fiverr-en 2017.08.01 óta fentvagyok.
A Fiverr az úgy működik, hogy feladok egy hirdetést, hogy fordítási munkákat vállalok, feltüntetem a leírást/bemutatkozást és az ár(ak)at, aztán a "munkaadók" (a fordítást igénylők) (jobb esetben) jelentkeznek rá.
Többen C1-es vagy C2-es nyelvvizsgával raknak fel hirdetéseket. Ilyen (C1-es) például ez és ez a hirdetés. Ez pedig C2-es, ami a legmagasabb nyelvvizsga.
Nekem se C1-es, se C2-es nyelvvizsgám sincs, csak egy szimpla középszintű érettségi vizsgám van.
Így viszont szerintem nem sok esélyem van ezen az oldalon. Még annak ellenére sem, hogy a C2-es nyelvvizsgával hirdető szerint a fordítást kínálók többségének nincs nyelvvizsgája.
Miért mondom ezt? Azért, mert ilyen hirdetések után minek is keresgélne tovább más után az ember? Főleg, hogy keresni se kell, csak kiválasztani a fordításnál (Translation) a magyar nyelvet akár forrásnyelvként (origin) (Translations From) (Fordítás Erről), akár célnyelvként (target) (Translation To) (Fordítás Erre).
Ráadásul az említett C2-es hirdetőnek 7 éves Fiberr-es munkatapasztalata is van.
A második C1-es pedig több mint 10 éves angol nyelvhasználati tapasztalattal rendelkezik (ez nekem is megvan) és napi szinten beszéli a nyelvet, amit én viszont már nem csinálok. Több mint egy hónapja meg se szólaltam angolul.
Valamint szintén nekik plusz pont, hogy sok jó értékelést kaptak az évek alatt.
Nyilván őket fogják választani.
Főleg, hogy nekem jelenleg semmilyen szintű Fiverr-es munkatapasztalatom sincs, így még értékelést sem kaptam egyáltalán.
Ha pénzért szeretnék fordítóként érvényesülni, akkor kicsit mélyebb, magasabb szintű angol nyelvtudásra van/lenne szükségem, mint egy középszintű érettségi vizsga.
Én megmaradok az önkéntes fordításnál a Launchpad.net oldalon.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now