Ostrzeżenie przed oszustem !

Kochani !

Bardzo proszę o nie wpłacanie pieniędzy na rzecz "Pomagam.pl/lokaldlabezdomnych".

Założyciel tej zbiórki i jedyny beneficjent pieniędzy i rzeczy materialnych Maciej Matusiewicz okazał się osobą nieuczciwą , z którą od kilku tygodni nie ma żadnego kontaktu.

Poza tym istnieją wszelkie pobudki oraz fakty z przeszłości , które świadczą o tym, że poniższa próba wyłudzenia pieniędzy nie jest jego pierwszą.

Dlatego uczulam wszystkich na próby wyłudzenia, oszustwa i wszelkiego kontaktu z tym człowiekiem : https://www.facebook.com/maciej.matusiewicz.77
Niestety fakt, że pomimo tego co zrobił nie usuwa swojego konta może świadczyć o tym, że nie tylko przegląda to co się dzieje wokół sprawy i jego osoby ale również będzie próbował nie tylko się wybielić, wyzbyć odpowiedzialności ale również być może po raz kolejny "zaatakować".

Ostatnio otrzymałem od znajomej wiadomość , że Maciek pisał do niej prywatne wiadomości, próbując w nich mnie oczerniać i za swoje oszustwo obarczyć również mnie.
Jest to już czysta bezczelność podszyta pychą i pogardą . Ja jednak myślę, że zostanie mu odpłacone to co sam zasiał.

Wszystkich, którzy poświęcili swój czas, pieniądze, zaangażowanie, pomysłowość, kontakty bardzo przepraszam.

Jest mi wstyd że dałem się podejść, wciągnąć i nie słuchałem żony, która miała co do niego mieszane uczucia.

Niniejsza strona pomimo mojej wcześniejszej decyzji wciąż będzie na FB , grono osób przekonało mnie , że nie powinienem jej kasować a starać się dalej robić swoje za jej pomocą...Muszę tylko zmienić jej tytuł.

Jeszcze raz przepraszam bo nie jest w mojej naturze krzywdzić innych a wręcz wciąż przeciwnie walczę o to by ludzie stawali się dla siebie coraz lepsi i tym razem chciałem pomóc osobom , które w moim przekonaniu mają bardzo ciężko wrócić do codziennej egzystencji.

Niestety dałem się wykorzystać i wciągnąłem w moim zdaniem uczciwą i bardzo wyjątkową akcję osoby mi bliskie. Jest mi ogromnie przykro .

Pozdrawiam. Marek Bogacz.

#kochajciesięiszanujcie

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center