Türkiye'de Kripto Para Satın Alabileceğiniz Siteler

Bitcoinden sonra sanal para piyasası gittikçe büyümeye devam ediyor ve her geçen gün coin borsalarına yeni sanal paralar ekleniyor. Ülkemizdede bitcoinden sonra yeni sanal paralar duyulmaya ve kullanılmaya başladı. Hal böyle olunca insanların güvenip alım-satım ve değiş-tokuş işlemlerini yapabilecekleri güvenilir siteler gerekmektedir.

Ben sanal parayla ilgilenen kişiler için küçük bir araştırma yaptım. Türkiye'de hizmet veren sanal para sitelerini ve bu sitelerde hangi coinler mevcut olduğunu sıralayacağım.

koineks.com
Bitcoin, Litecoin, Ethereum, Dogecoin, Dash, Ripple, Bitcoin Cash, Nem Coin (XEM), Stellar,

btcturk.com
Bitcoin, Ethereum, Ripple

vebitcoin.com
Bitcoin, Ethereum, Litecoin, Ripple

koinim.com
Bitcoin, Litecoin

(2 yıldır kullandığım bir site şuana kadar sorun yaşamadım.)

paribu.com
Bitcoin

bitturk.com
Bitcoin, Litecoin, Ethereum, Dash, Ripple, Monero

Arkadaşlar bunların dışındada illaki coin alabileceğibiz siteler vardır. Benim bu yazmış olduğum siteler en çok kullanılan ve işlem hacmi en yüksek olan coin borsalarıdır. Haliyle güven açısından bu siteler daha ön planda.
images (12).jpeg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center