İşte En Kötü Anım

Dün 5.30 sıralarında oğlumla ilgilenirken bir yandanda steemitte yorumlara bakıyordum.
Mrgunk'un yorumuna tiklayip sekme seklinde
steemit 》ŞTEEMİT.COM seklimde site açıldi ve giriş yaptim.
(S)nin (Ş) olduğunu fark ettiğimde artık çok geçti..

IMG-20180314-WA0006.jpg

ve hackerlandım malesef😕

Arkadaşlar çok dikkatli olun ve bu tarz numaralar kanmayin rica ediyorum!!!

Bu gönderimi resteem yaparak herkesin duymasını sağlabilirsiniz çünkü bu ara çok yaygın bir şekilde hackercılar çalışıyormuş.

Çok şükür ki arkadaşlarında desteği ile steemit geri dönüş yapti ve kurtardik sayfami....

SON OLARAK NOT ;

Bu Hafta kendi yaptiğim yarişmami
#EKMEKARASİ (#YARIŞMA3)
butun sbdlerime el konduğu için iptal ediyorum ins biraz toparlandiktan sonra yarışmalara devam edeceğim ilginiz için tessekkuler...😢

Ben steemite 2018 ocak ayında katıldim.Ve Kendi çabalarimla ve bana destek olan arkadaşlarla buraya kadar geldim. Ne yazık ki emek hırsızları her yerde kol geziyor. Elbette ki hayatta önlerine bu hak çikacak umarim fitil fitil burunlarindan gelir. daha çok yazmak geçiyor icimden ama kendime hakim olacağim.!

Steemit TR Dayanışma Topluluğu
https://discord.gg/EYaWMHZ

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now