Най-после стигнах до 47 Steem Power!


От няколко месеца съм в сайта и си поставих за главна цел да вдигна своя Steem Power, възможно най-много за да може вота ми да струва повече! Ето, че днес по пълна случайност най-после стигнах ТОЧНО 47.000 Steem Power!

Разбира се отново напълно случайно последното ми възнаграждение беше точно 0.666 SBD! :D

За жалост не успях да стигна и 47 репутация но бях близко, тъй като тя е 46.189 според SteemWorld!
Иначе стигнах то тук главно като коментирах теми на хора, които са с по-големи акаунти и често отговаряха на своята аудитория. В другия случай съм продавал гласа си и съм купувал гласове за моите постове.
В добрия случай вота ми в момента струва към 0.012 USD.

Ако се интересувате от това как да продавате своя вот и да печелите по някой цент докато спите може да цъкнете този банер да линкнете акаунта си и да настройте кога да гласувате:

Късмет на всички Българи в платформата!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now