SDS poskuša sanirati škodo, ki jo je povzročil Branko Grims


Kozel, bedak, kreten. Samo par izrazov desničarjev, ki so bili namenjeni meni na tviterju, ko sem pisal o Branku Grimsu in njegovi izjavi o tem, da bo SDS v primeru zmage ukinila financiranje gasilskih, vaških kulturnih in športnih društev, Slovenske Karitas, Rdečega Križa, Zveze prijateljev Mladine, katoliških in drugih zasebnih vrtcev in šol ... Ja, desni jurišniki, ki niti ne poznajo izjave Grimsa se pač ad hominem spravijo na vsakogar, ki razmišlja drugače.

Seveda, kot je v njihovi maniri ni nobenega argumenta, niti poskusa razlage, ampak je zgolj osebni napad. Včasih se mi zdi zanimivo, koliko ljudi me pozna in ve, da sem kreten, kozel, bedak in vse ostalo, kar sodi zraven.

Ampak tokrat je to, kar je povedal Branko Grims o ukinitvi financiranja potrdila tudi sama stranka SDS na tviterju. Namreč, drugače si ne znam predstavljati zakaj so šli v saniranje škode, ki jo je povzročil Grims. Tvita, ki so ju objavili sta namenjena točno temu.

Vendar po drugi strani - ali si res kdo predstavlja, da bi Branko Grims upal samoiniciativno izjaviti kaj takšnega in bi to tudi preživel? Ah. Sam ne verjamem v pravljice. In če bi verjel, potem bi verjel, da za tem soliranjem Grimsa ni bilo nekega večjega "masterplana", ki pa se je na žalost "sfižil", ker so številke pokazale, da gre za popolno zavajanje. Tako, kot skoraj vsaka druga njihova izjava.

In ja, najboljše pri vsem tem se mi zdi, da si SDS z vsakim takšnim populizmom zabije avtogol. Sploh ne potrebujejo sovražnikov, ker so sami sebi že dovolj ...



Posted from my blog with SteemPress : https://www.had.si/blog/2018/05/20/sds-poskusa-sanirati-skodo-ki-jo-je-povzrocil-branko-grims/

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now