Beti nahi izan dut zure maitalea perfektua

Nahi duzu maite besterik ez duzu,
Baina egia ezkutatzen dut bizitzaren istorioan,
Utzi ondoren
Kalkuluak eta joko zehatza,
Maitasunezko oihua isilik,
Love-the-color-usaina ikusezina da,
Sua urdinaren isiltasuna maitasuna erretzen du!

hh.png

Nire bihotzean sakon dantza drama da orain
Haizeak haizearekin kolpeak ditu
Galdutako denbora liburua ixten du,
Etxe barruan erdian sartu zenean
Jaitsi pieza guztiak hautsi
Ez dakit horri buruz

Mina sufritzen duten pertsonak hainbeste arazoak dira
Ez dut albisteak mantendu
Badakit,
Hori Maya upayog da
Ezin dut itzuli ilusioa moztu ondoren
Baina ez nuen ezer nahi,
Zure maitalea perfektua izan nahi nuen

hh2.png

Arratsaldeko eguzkia gorri iluna
Gogoratzen dit asko
Sarcasmarekin nahasten zarenean
Berriro eta zure bila nabil
Begi itsuetan bakarrik ikusten duzu begi itsuetan
Zu eta biok nire ondoan daude
Ez nuen nahi hainbeste tristezia, hainbeste tristura
Zure maitalea perfektua izan nahi nuen

Eguzkitsua
Twilight malkoak
Eskua ukitu eskua maite
Paperontzia itsasontzian flotatzen du?
Momentetan itxaron zain dauden zain
Uste dut gauza guztiak uste dutela
Metrora joaten zara
Itxaroten zain
Ez duzu itzultzen
Ez nuen hain zoriontasuna nahi
Zure maitalea perfektua izan nahi nuen

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now