Теорія брехні, або Я бачу, про що ти думаєш

Привіт усім! ;)
Я вже писала, що я - книжковий черв'як. І сьогодні ви побачите невеличке підтвердження) Я неймовірно хочу поділитися з вами враженнями від нової книжки і новими знаннями. Узагалі зараз я читаю 3 книги паралельно, однак одна вразила мене особливо. Отож, якщо ви хочете навчитися читати людей, розпізнавати брехню і взагалі людські емоції - не проходьте повз!
Із книжки, про яку я хочу вам розповісти, я дізналась про неймовірну людину - детектива ФБР Джо Наварро. Спочатку мені сподобалась назва - "Я бачу, про що ви думаєте". Щоправда, потім було маленьке розчарування, оскільки на першиє 30 сторінках є багато "води", але потім вона повністю затягує.
Ви бачили серіал "Збреши мені"? Якщо ні, то раджу подивитися, якщо ж так, то ця книга також стане однією з ваших улюблених.
1.jpg
Її суть та ж сама, що і в серіалі, однак без жодних вигадок. Наварро розповідає, як за допомогою невербальної комунікації побачити справжні емоції людини. Це неймовірно допомагає в житті! Наприклад, уявіть. Ви підписуєте важливу угоду на десятки мільйонів доларів. Часто це шалений ризик, а бізнес-партнери далеко не завжди чесні. Про подібну ситуацію Наварро теж розповідає: він був присутнім під час підписання якогось договору і помітив, що партнер його клієнта нервує, хоча людина без знань невербальної комунікації цього б не помітила. Врешті, з'ясувалося, що в угоді був пункт, через який клієнт Наварро міг би втратити шалену суму.
Поки я вивчила лише 0,000001% інформації з книги, однак я вже не можу не звертати увагу на невербальну поведінку людей навколо. Ви навіть не уявляєте, як цікаво їхати в метро і спостерігати, як хтось нервово схрещує пальці, здивовано підіймає брови або нещиро посміхається співрозмовнику!
Більше того, ці знання можуть врятувати життя. Наприклад, Наварро розповів, як працівниця митниці помітила, що один чоловік нервує, тож змусила його пройти перевірку. Потім з'ясувалося, що той чоловік готував теракт!
Отож, якщо у вас буде вільний час, ви знаєте, що почитати ;) А поки насолоджуйтесь канікулами, запахом ялинки і новорічним настроєм! Щасливого Різдва, друзі!

P.S. Іще знайшла для вас кілька корисних картинок, які також допоможуть навчитися читати емоції ;)

2.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center