Napisałem książkę... Co dalej?

A1 - Papier przyjmie wszystko
A2 - Słów kilka o zawartości
A3 - Mały wstęp do części pierwszej
A4 - Premiera

A1
"Papier przyjmie wszystko" - czytając niektórych autorów odnoszę, że bardzo chętnie idą w myśl tej zasady. Dlaczego? Więcej papieru - to większa ilość stron, więcej nadruku, a to oznacza wzrost ceny. Mówię temu zdecydowane - NIE. Postanowiłem podzielić sobie książkę na trzy części i każda z nich w zamyśle ma mieć 100-120 stron przy rozmiarze strony 14x20cm. Obecnie na czcionce Times New Roman, wielkości 12pkt. Czyli ostatecznie wyjdzie maksymalnie 360 stron, które zostaną zjednoczone dopiero, kiedy zdecyduję się na jej druk. Póki co, tylko wydanie elektroniczne.

A2
Książki jest z gatunku postapo - a więc nadszedł koniec świata i bla bla bla... W co poszedłem? Zombie zawsze było tematyką bliską memu sercu. Resident Evil? Wykluczając ostatnią część to mogę stwierdzić, że resztę naprawdę polubiłem (ale pierwszą to ku**a KOCHAM). The Walking Dead, Zombieland, Świt żywych trupów, High School of the Dead, I Am a Hero i wiele innych mang, anime i filmów były moją muzą i zachętą do napisania własnej książki. Jednakże na pierwszym planie, każdy wprawnym okiem zauważy w pierwszej części inspirację Resident Evil. Dlaczego? Sami zobaczycie. Jednakże, każdy kto to oglądał zauważy, że nie miałem zamiaru kopiować filmu, a akcja, która pojawi się w części drugiej i trzeciej wciąż nie została spisana.

A3
Nadszedł koniec świata? Świat opanowany przez Zombie. Tylko, czy aby na pewno w martwych ciałach nie ma niczego więcej, oprócz śmierci? Każdy z nas się zmienia, czas, abyśmy i my się zmienili. Ewolucja to nieustanne dążenie do doskonałości... ale też i destrukcji. Przeczytaj i odkryj tajemnicę, której nie znają ci, którzy dożyli końca świata.

A4
Z racji tego, że przeżywam studencką sesję oraz muszę zorganizować sobie pracę na wakacje, korekta zostanie dokonana dopiero w lipcu. Tak więc wstępnie ustaliłem sobie wstępnie, że najwcześniej w połowie lipca zostanie zrealizowane wydanie za pomocą sklepu Google Play oraz kilku internetowych księgarni, które oferują Ebooki. Najpóźniej będzie to dnia 12 sierpnia, a więc dzień przed 22 urodzinami. Taki tam prezent dla samego siebie :).

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center