Kako sem skočil v slap Savica / potok Savica / 6 stopinj


Skok v slap Savica je bil že dlje časa na moji #bucketlist. Ker sem bil v Bohinju in sem se kopal v Bohinjskem jezeru, je bila povsem logična poteza, da sem se odpeljal do slapu Savica, plačal 3 evre parkirnine in 3 evre vstopnine in se med zasopihanimi turisti povzpel do slapu.

Slap Savice je eden izmed najbolj znanih slapov v Sloveniji. Njegova višina je 79 metrov, voda pa je turkizno zelene / čudovite barve. Voda (del), ki priteka v Bohinjsko jezero prihaja iz slapu Savica. Poleti je to destinacija za turiste, saj sem jih na poti srečal zelo veliko. Da o njihovi obutvi ne izgubljam besed, vendar je tukaj na mestu tudi opomba, da je celotna pot betonirana - in tako lahko tudi ženske v petkah pridejo do izvira (ja, tudi to sem srečal).

Slap je čudovit. Še bolj čudovita pa je voda, ko skočiš vanjo. In kljub temperaturi okoli 6 stopinj, ni bila niti najmanj hladna - verjetno posledica adrenalina ob izpolnitvi ene izmed želja, ki sem jih imel.



Posted from my blog with SteemPress : https://www.had.si/blog/2018/07/27/kako-sem-skocil-v-slap-savica-potok-savica-6-stopinj/

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center