Bohinjsko jezero in moj zimski skok v vodo s temperaturo 5 stopinj / 16.12.2018


Nedelja, 16.12.2018. Bohinjsko jezero. Temperatura vode 5 stopinj, temperatura zraka -3 stopinje. Kot nalašč za skok v jezero. Lansko leto sem v Bohinjsko jezero skočil 31. decembra, ko je bila temperatura vode 4 stopinje in temperatura zraka -4 stopinje.

Najhujše pri včerajšnjem skoku je bil sneg. Ko se slečeš in stojiš na sneg in te začne zebsti v noge. Skok v vodo ni bil nič ekstremen - iskreno se mi je zazdelo, da mi je voda celo pogrela noge. In ko sem prišel iz jezera me je čakal ponoven sprehod po snegu, brisanje in oblačenje.

Kljub nizkim temperaturam in hladni vodi se nisem prehladil, ali pa staknil pljučnice. Ravno obratno - med približno tri minutno aktivnostjo na snegu me ni toliko zeblo, kot me je kasneje, ko sem šel proti avtu in se mi je skoraj zanohtalo v prste. In naslednjič bom vseeno mogoče razmislil, da bom imel avto precej bližje, kot sem ga imel včeraj - sploh ob precej nizkih temperaturah, ki so bile včeraj kljub soncu, ki se je sramežljivo pokazal vsake toliko časa nad Bohinjskim jezerom.

Če vam je bila objava všeč, potem se lahko naročite na moj YouTube kanal, “všečkate” Facebook stran, ali pa mi sledite na Twitterju.




Posted from my blog with SteemPress : https://www.had.si/blog/2018/12/17/bohinjsko-jezero-in-moj-zimski-skok-v-vodo-s-temperaturo-5-stopinj-16-12-2018/
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center