PL - Plecak przeciwkradzieżowy - mieć czy nie? :)

Kurcze, jestem totalnie zafascynowana tym plecakiem i chciałabym go sobie kupić, tylko muszę najpierw uzbierać kasę.

Naprawdę jara mnie fakt, że jest tak fajnie zorganizowany. Wygląda nowocześnie i jest naprawdę stworzony dla moich potrzeb - ja na co dzień chciałabym mieć blisko siebie dużo kieszonek. No i mieć szybką możliwość naładowania baterii w telefonie :)

Jak on Wam się podoba? Kupił go już ktoś z Was?

Tak mi przyszło do głowy, że mimo, że może i ciężko go otworzyć, żeby z niego coś ukraść, to jednocześnie jak widzi się człowieka niosącego taki skarb, to można zarobić nożem pod żebra. Noszenie go to jak wyraźny znak: jestem kasiasty, mam w nim laptopa, telefon i lustrzankę, Zabierz go sobie. Hehe. Nie da się otworzyć to szukaj innych sposobów.

Tak czy siak - fajny bajer :)

Taki tam mały wpis przemyśleniowy.

Pozdro
Ginny

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now