Оптимизиране тактиката на гласуването – моите резултати

Здравейте приятели,

bonp.jpg

1. Увод
Преди време публикувах статия със заглавие „Оптимизирана тактика на гласуването“ с идеята да е полезна на всеки който я прочете. Там няма препоръки или напътствия – само мои наблюдения и анализи.
Пуснах линк и в школата във фейсбук – нулева реакция. Тук получих два одобрителни коментара и до тук.
Е, при опит да обясня безсмислието за гласуване с 1% при ниски стойности на SP, буквално бях низгвергнат и преустанових полемиката.

2. Моите резултати
Прилагам две картинки от статистиката ми, които показват резултата който постигам след анализите за оптимизация на гласуването.

weekl stat.png

Тези резултати са постигнати при средна стойност за седмицата около 470 SP.

all time stat.png

All Time e тринадесет месеца и половина.

3. Генерален извод
Прилагането на правилни стратегии водят до положителни резултати.

Радвам се на напредъка след оптимизирано поведение.

Заключение

Опита ми от цитираната по-горе статия показва, че колкото и да е задълбочено проучването ми и колкото и да са очевидни изводите ми, не всеки може да ги разбере правилно. Жалко!

Очаквам вашите коментари.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now