Almost ten minutes from anime "Beastars" + mini review

Bez tytułu.png

Właśnie spędziłem bardzo przyjemne 6 minut. Nie chcę oglądać całego, poczekam aż będzie tego więcej, bo czuję że zapowiada się genialna bajka.

Nie wiem, czy w skład tego filmu wchodzi więcej odcinków niż 1, ale jeśli nie to super sprawa. Przede wszystkim seria wygląda lepiej niż sobie to wyobrażałem po PV-kach. Nie jest to piękna baja, ale też daleko jej do brzydkiej. A zwierzątka jako bohaterowie na pewno dodadzą serii koloru. Te fragmenty dały mi do zrozumienia, że czeka mnie raczej inteligentny serial, który będzie świetnym... komentarzem? Przedstawieniem ludzi, naszych fobii i różnic między nami w formie zwierzęcych bohaterów? Dla mnie bomba, uwielbiam takie anime. Tym bardziej, że koleżanki i paru kolegów strasznie się jara fabułą w mandze.

Jeśli chodzi o postacie - Legosi odrazu mnie kupił Odludek, który często jest mylnie postrzegany przez swój wygląd.
Króliczkowa - Urocza samiczka, na pewno ją polubię. Miała parę scen, które przekonały mnie do tej serii (np. te, w których się nad nią znęcano lub przechodziła obok prowokatorek, zanim ją odepchnięto).
Rogacz - Póki co niewiele mogę o nim powiedzieć. Ma fajną mordkę, jak Kyubi w Naruto :D.

Czuję, że będę się świetnie bawił.

Source:

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center