my friends agar ap behatar jivan chahate ho to roj fajar me ya mornig me kasrat ya chalne jav

mere dosto aj me apko bohat hi badiya bat karne vala hu .dosto ap jab tensan me hote ho to ap jarur mornig me chalne jaye karo kyu ke fajar me joking karne se hamra maine bohat frec hgota he .jise mahe tensan bhi kam hota he .dosto pehale mere pas koi kam nahi tha tab me bhi bohat tensan me tha tab mere dosto ne muje bola th ake tu roj mornig me kasrat karne ja or dosto dhire dhire me mornig me chalne or kasrat kar ne jane laga tab se muje tensan bhi kam ho gaya .dosto is liye apko bhi bolta hu ke ap bhi roj fajar me chalne ya kasrat karne jaye karo .


dosto ap agar fajar me chalen ya fir ne jate he to fajar ka vatavaran bohat hi frec hota he or dosto fajar i hava bhi aek dam sudh hoti he aek dam sudh hava hamare liye bohat fayde man hoti he dosto fajar me jo insan 5 baje uttha he vo insan kabhi bhi bimar  nahi padta he .


mere dosto ham puar din kam me itne biji rehate he ke ham khna bhi nahi kahte or pure din bete bete kam karne se hamare maspesiya bhi kamjor padti he or hamara sarir  bhiu dhire dhire kam jor padta he agar ap behatar jivan shate ho to roj fajar me uth ke kasrat ya fiur me jaye karo jis se ap ko bast hava milti he .


mere dosto me bhi roj fajar ya mornig me kasrat ya chalne jata hu.





H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now