Teşekkürler @baharoba

7 günün sonunda ilk ödülümü aldım. Her gün zamanını ayırıp yazılarımızı inceleyen ve grubuyla paylaşıp bizler için oy toplayan Türk Curator @baharoba 'ya ve Türkçe yazıları destekleyen herkese teşekkür ediyorum.

Ödüller acaba bankaya nasıl aktarılıyor diye kısa bir araştırma yaptım. Arkadaşlar sağolsunlar bazı önerilerde bulundular. Changelly sitesini denemek istedim. Ancak steem seçeneğini göremedim, sanırım artık steem bozmayı durdurmuşlar.

Poloniex sitesinde bir hesap açtım. Açtığım hesaba steem göndermeyi denedim ve başarabildim :)

İlgi alanım olan konularda (genelde beslenme, sağlık gibi) yazılar yazıp paylaşmaya devam edeceğim.

Beni takip edip oy vermeyi unutmayın. Ben sizleri takipteyim.


@damla
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center