Від Rabona до Sorare : мій досвід у якості футбольного менеджера :)

Приблизно місяць назад мій брат, який чудово розуміється на футболі, розповів мені про Sorare- футбольну гру на блокчейні, де гравці продають, купують та обмінюють та формують свої віртуальні команди за допомогою цифрових карток реальних гравці.



source


source

Ці команди можна записувати в різні турніри, в яких можна вигравати ефір (ETH). Також криптовалюту можна заробити при вдалій торгівлі картками на ринку. Я на той час почав грати в футбольний менеджер Rabona і мені стало цікаво порівняти ці дві гри і вибрати найкращу. Тож я зареєструвався також і в Sorare по реферальному лінку брата, який мені всіляко допомагав та підказував.

В Rabona я допустився помилки з апгрейдом будівель, вони стали нерентабельними і вкупі з постійно зростаючими видатками на утримання команди мене розорили (щоправда при стартових інвестиціях в 5 USD мені вдалось заробити та зберегти близько 700 000 RBN і якщо токен гри з'явиться на Hive-Engine мені вдасться вийти в плюс). Так чи інакше, проте поки економіка Рабони залишається недосконалою, я вичікую поки розробники наведуть лад, і тим часом потроху заробляю ETH в футбольній гріSorare.

На данний момент, після місяця гри маю таку команду:

Загалом, гру Sorare можна назвати умовно-безкоштовною. Стартового внеску як такого немає, проте новачку даються безкоштовно лише білі (Сommon) картки, і граючи лише ними в турнірах для новачків (допускається лише 8 раз) ETH в якості приза отримати неможливо, лише призові (теж Common) карти, які в свою чергу можна використовувати в турнірах, де можна заробити криптовалюту, або цінні червоні, сині або чорні (RARE, SUPER RARE, UNIQUE) карти, які можно продавати за ETH іншим гравцям.

За весь час я інвестував 0.05 ETH , щоб зібрати команду з червоних карток для участі в турнірі Global All Star D4 та почати торгувати картками на ринку.

І ось який у мене поточний результат (https://www.soraredata.com/manager/stranger27) :

image.png

Звісно, якби не допомога брата Михайла (якого я пробую заохотити поділитись своїм досвідом гри в Sorare на Hive), мої результати були б значно скромнішими, проте все ж таки, остаточні рішення були за мною, і я задоволений результатами.

Сьогодні я вдало купив картку форварда Діего Коста (грає в іспанському клубі «Атлетико Мадрід» ) за 0.039 ETH при середній вартості 0.07 ETH ! Сподіваюсь, це допоможе мені отримати призи в турнірах Global All Star D4 з Нового Року.


image.png

На цьому все, якщо буде цікаво , буду продовжувати писати на цю тему :)


Don't worry, be Happy!



H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency