Introduceyourself

ဝတၳဳတိုေလးတစ္ပုဒ္ပါပဲ
ပ်င္းလို႔မဟုတ္ပဲ ဆြဲေဆာင္မွုရွိလြန္းလို႔ နာက်င္ရလြန္းလို႔
ေလး/ငါး ရက္ေလာက္ဖတ္ယူလိုက္ရတယ္ လို႔ က်ေနာ္ ေျပာရင္ ခမ်ားတို႔ ယံုမွာလား

ေပ်ာက္ဆံုးေနတ့ဲ ကိုယ့္ခႏၶာကိုယ္ အစိတ္အပိုင္းေတြ
တစ္စခ်င္းစီ ျပန္လိုက္ေကာက္ျပီး
အခ်ိန္ယူ ဆက္ေနရသလိုပဲ
က်ေနာ္ဟာ ခဏတိုင္းမွာ ဒီစာဖတ္ရင္း ရပ္တန္႔သြားျပီး
အေတြးေတြ အလုအယက္ တိုးဝင္လာတယ္

ဒီထဲမွာ က်ေနာ့ကို ေတြ႕တယ္
သူဟာ က်ေနာ္နဲ႔တူပါတယ္
သူ႕ကုိျမင္ရတာ က်ေနာ္နာက်င္လာတယ္
သူဟာ က်ေနာ္ပဲလို႔ ေတြးမိလာပါတယ္
သူ႕နာက်င္မွုဟာ က်ေနာ့္ဒဏ္ရာေတြပဲ
ဒီ႔ထက္ပိုျပီးး
အဆံုးထိဆက္မသြားခ်င္ဘူးး

ေပ်ာက္ဆံုးေနတယ္
ေပ်ာက္ဆံုးေနခ့ဲပါတယ္
က်ေနာ္ဟာ က်ေနာ္ဘယ္သူလဲ ဘာျဖစ္ခ်င္တာလဲ ဘာလုပ္ခ်င္တာလဲ ဘာလုပ္ေနတာလဲ ဆိုတာ ေတြ ရွာမေတြ႕ခ့ဲဘူး

က်ေနာ့္ ေရးဟန္ က်ေနာ့ ဟန္ပန္
က်ေနာ့ကို က်ေနာ္ ျပန္ရွာမရျဖစ္ေနတယ္ …
image

ေက်းဇူးျပဳ၍တစ္ခုေလာက္ေမးပါရေစ။က်ေနာ္ဘယ္သူလဲ။
ေက်းဇူးျပဳၿပီး က်ေနာ္ဘယ္သူလဲ မသိခ်င္ၾကပါနဲ႔
ေပ်ာက္သြားတဲ့ရည္းစားကို တိတ္တိတ္ေလးလာ႐ွာဖို႔ ဖြင့္ထားတာပါ
ပီးရင္ တိုးတိုးတိတ္တိတ္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားမွာပါ ..
@mgwonna

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now