📝📝


Let me catch my breath! = ငါ အေမာေျဖပါရေစဦး။ ငါ အသက္ဝဝ ရႈပါရေစဦး။
Let me check. = စစ္လိုက္ပါဦးမယ္။ စစ္ေဆးပါရေစ။
Let me clarify you! = ငါ မင္းကို ရွင္းေအာင္ေျပာမယ္။
Let me come in. = ကိုယ္ ဝင္လာပါရေစ။
Let me cut to the chase. = သြယ္ဝိုက္မေနဘဲ ဒဲ့ပဲ ေျပာပါရေစဗ်ာ။
Let me dance with you. = ကိုယ္ မင္းနဲ႔အတူ က ပါရေစ။
Let me do it! = အဲ့ဒါကို ကိုယ္လုပ္ပါရေစ။
Let me do things my way! = ငါ့နည္းငါ့ဟန္နဲ႔ လုပ္ပါရေစ။
Let me double-check! = ငါ ေသေသခ်ာခ်ာ ျပန္စစ္ပါရေစ။
Let me find. = ငါ ရွာၾကည့္ပါရေစ။
Let me give a word of warning. = ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခုေတာ့ သတိေပးပါရေစ။
Let me give you a hand. = ကိုယ္ မင္းကို ကူညီပါရေစ။
Let me go. = ကၽြန္မသြားပါရေစ/ လႊတ္ပါရွင့္။(Lemme go! )
Let me go and powder my nose. = ကၽြန္မ အိမ္သာ သြားပါရေစရွင္။
Let me go and tinkle. = ကိုယ္ အေပါ့သြားပါရေစ။
Let me go out. = ကၽြန္ေတာ္ အျပင္ထြက္ပါရေစ။
Let me have a bill. = ဘယ္ေလာက္က်သလဲ ဘီလ္ၾကည့္ပါရေစ။
Let me have a go. = ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခါေလာက္ေတာ့ ႀကိဳးစားၾကည့္ပါရေစ။
Let me have a look okay. = တစ္ခ်က္ေလာက္ ၾကည့္ပါရေစေနာ္။
Let me have a short of it! = ကၽြန္မ တစ္ခါေလာက္ စမ္းၾကည့္ပါရေစ။
Let me have a try. = ႀကိဳးစားၾကည့္ပါရေစ ခင္ဗ်ာ။ တစ္ခ်က္ေလာက္ စမ္းလုပ္ၾကည့္ပါရေစ။
Let me have my say. = ငါ ေျပာစရာရွိတာ ေျပာပါရေစဦး။
Let me have time. = ငါ့ကို ခဏ အနားေပးပါ။
Let me hear your voices loud and clear. = ငါ ၾကားရေအာင္ ပီပီသသနဲ႔ က်ယ္က်ယ္ဆိုေနာ္။
Let me help you. = ကိုယ္ မင္းကို ကူညီပါရေစ။
Let me help you with that. = ငါ မင္းနဲ႔အတူ ကူညီပါရေစ။
Let me hold your hand. = ကိုယ္ မင္းလက္ကို ကိုင္ပါရေစ။
Let me in! (Lemme in!) = ကၽြန္မ အထဲဝင္ပါရေစရွင့္။
Let me introduce my sister to you. = ငါ့ႏွမကို မင္းနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးပါရေစ။
Let me introduce my wife to you. = ကိုယ့္ဇနီးကို ခင္ဗ်ားနဲ႔မိတ္ဆက္ေပးပါရေစ။
Let me introduce Mya Mya. = ျမျမနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးပါရေစ။
Let me introduce myself. = ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ ကၽြန္ေတာ္ မိတ္ဆက္ပါရေစ။
Let me introduce Su Su. = မစုစုနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးပါရေစ။
Let me introduce the two of you. = မင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို ကိုယ္မိတ္ဆက္ေပးပါရေစ။
Let me introduce with her. = သူမကို မိတ္ဆက္ေပးပါရေစ။
Let me introduce with him. = သူ႔ကို မိတ္ဆက္ေပးပါရေစ။
Let me introduce you. = ကၽြန္ေတာ္ ခင္ဗ်ားတို႔ကို မိတ္ဆက္ေပးပါရေစ။
Let me introduce you to him. = ကိုယ္ မင္းကို သူနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးပါရေစ။
Let me introduce you to Mg Mg. = က်ဳပ္မင္းကို ေမာင္ေမာင္နဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးပါရေစ။
Let me introduce you to my friend. = ခင္ဗ်ားကို ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးပါရေစ။
Let me introduce you to my uncle. = မင္းကို ငါ့ဦးေလးနဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးပါရေစ။
Let me just run down the list of people who’ve been invited. = ဖိတ္ၾကားထားၿပီးသား လူစာရင္းကို ငါ့ကို ဖတ္ျပေပးပါလား။
Let me know about that. = အဲ့ဒီအေၾကာင္း သိပါရေစ။
Let me know anything I can help you. = ခင္ဗ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ ကူညီႏိူင္မယ့္အရာမွန္သမွ် သိပါရေစ။
Let me know as soon as you can. = မင္း တတ္ႏိူင္ရင္ ျမန္ျမန္ေလး အသိေပးေစခ်င္ပါတယ္။
Let me know if you want to do it. = မင္း ဒါကို လုပ္ခ်င္ရင္ ငါ့ကို အသိေပးပါဦး။
Let me know the name of the station. = ဒီဘူတာရဲ႕ အမည္ေလး သိပါရေစ။
Let me know the name of this street. = ဒီလမ္းနာမည္ကို သိပါရေစ။
Let me know what he says. = သူ ေျပာျပတာေလး သိပါရေစ။
Let me know what she does. = သူမ လုပ္တာေလး သိပါရေစ။
Let me know what to study. = ဘာေလ့လာသလဲဆိုတာ သိပါရေစ။
Let me know what you do. = မင္း ဘာလုပ္သလဲ ဆိုတာ သိပါရေစ။
Let me know what you think. = မင္း ဘာစဥ္းစားသလဲ ဆိုတာ သိပါရေစ။

@@ပညာရွာဆဲမို႔ အမွားပါက ျပဳျပင္ေပးၾကပါခင္ဗ်ာ။

image
@hlay

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center