This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

dbjo

p imageՄի փոքր ավելի բարձր է, քան աշխարհում
Ինձ դուր է գալիս հանգստանալ:

Դուք երբեք չեք ուզում ստանալ այն: Ես չեմ ուզում հրաժարվել: Իմ կյանքը
Ձեռքերը քաջ են, չնայած իրավիճակի
Embryos- ը կարող է ունենալ միայն սերը
Այն կտտացրել է պատկերակը:

Մի քանի խմբեր ձեր կյանքն են ապրում խաղաղության ուղով
Ես կգտնեմ, որ ուզում եմ մի քիչ վայելել
Dharma- ը պետք է ճիշտ լինի:

Մանրաթել աղմուկի աղմուկը
Դժվար է դադարեցնել կտրումը
Խորը սիրտը դառնում է այդքան ճշմարիտ
Դա շատ հարմար կլինի կտրել:

Դե, դուք չեք լսել
Սեր եւ մի կողմ քաշեք,
Առավելությունները լավ են, եւ նրանք կշարունակեն ավելի արժեքավոր լինել:

Ոչ մի տղա, բայց ցավոք, նա բաց թողեց գնդակը
Երբ խուսափեցի բարդ գործից
Երբ մենք իմանում ենք կյանքի պատասխանի արձագանքները
Գրոսմայստեր:

Վերածննդի վերաբերմունքը չի թողնում գիտակցությունը
Հոբբիները, օբյեկտները
Աշխատանքը հիշելու բան կլինի:
Շատերը կարծում էին Հռոմն ու զարմանքը, բայց բաները բացակայում են
Հնարավոր չէ խրախուսել ավելի շատ ժամանակ:

Եթե ​​չեք կարծում, գրեք եւ անապատը նայեք,
Վարակված վարակների သ တိုင် င်း တွေ
Ես պետք է լինեմ ճամփորդության ամենաբարձր մասում:

M հնարավոր հիշողության
Պատահական, տխուր անցյալը, որը հրում էր
Մի ավելացրեք գլուխը
Եվ անընդհատ հիշելու անհրաժեշտությունը ...

Մեր կյանքում ամենակարեւոր բաներից մեկը ավելի լավ է, քան հակամարտությունը
Դուք պետք է լինեք մայր եւ մայր, հարգեք ընտանիքը, առողջությունը, կրթությունը, տնտեսական հարաբերությունները:
Բացի այդ, առանց խախտելու
Կրոն, կրոնական գործեր,
Դա ձեր կողքին է
Քանի որ սանդուղքը բարձրանում է
Կարծում եմ, ես կփորձեմ մտածել դրա մասին:

Կցորդը կարող է զսպել հանգստությունը
Ես գրեթե կյանք եմ տվել
ԶՔ

Սերը հիանալի վայր է
Մի կիրառեք ոտքով բարձ
Genius ծանրությունը ... տաղանդը
Ուզում եմ շարունակել խաղալ
Ես չգիտեմ, թե ով ես երբեք չեմ ճանաչում:

արդյունքները
#Pi? O #