RE: RE: Dear steemit!?
You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dear steemit!?

RE: Dear steemit!?

Ingen spørsmål er dumme, men det er dumt å ikke spør når enn lurer på noe.
Så, skal vi se, på den der blocktrades.us så logger du inn med steemit brukeren din, så du trenger ikke lage en egen bruker på den siden.

på postene og kommentarene dine så tjener du steem,steem power og steem dollar, steem og steem dollar er "flytende" dvs at du kan flytte disse enten ut på visa kortet ditt elle kjøpe annen crypto for de eller kjøpe steem power som er innflytelsen din her inne, jeg vil anbefale det siste, kjør power up, da det er dette du vil tjene på i lengden. Ikke tenk så mye på å ta ut pengene, hverfall ikke nå som kursen er så lav, så dette er tiden for å kjøpe mer steem power for de som har for mye penger på visakortet sitt da, det har ikke jeg, så jeg fortsetter med å blogge for å bygge meg opp mer steem power.

  • SteemNow.com er den eneste siden jeg bruker for å sjekke voting poweren min og hvem som har upvotet meg.
  • SteemTools.com er en side som har samlet de fleste om ikke alle steem relaterte sider.
  • SteemHunt.com er en side hvor du kan kjøpe og selge ting.
  • D.Tube er steemit sitt svar på youtube.
  • D.live er siden for de som live streemer på steemit.
  • https://Steemviz.com/pendingpayouts for å sjekke hva du får utbetalt de neste 7 dagene.
  • https://guides.github.com/features/mastering-markdown/ for å lære seg markdown koding.
  • SteemD.com og SteemDB.com er nesten som SteemNow bare med mer info om kontoen din.
  • AskSteem.com er en søke motor for steemit.

Så nå er det bare å komme med flere spørsmål =D

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center